![]() |
H&M and Karl Lagerfeld
wat vin je er van?
vaker of niet? ik moet persoonlijk even kwijt dat ik het echt super vind.. VAKER DUS.. jammer dat het maar voor 1 keer is.. moeten ze echt gewoon vaker doen :D |
Stukje in de spits gelezen... ja classy en toch GOEIEKOOP is nooit wat mis mee lijkt mij.
|
Ja ik las het ook ergens.
Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :cool: |
Nog niets van gehoord. Misschien wat achtergrond info beschikbaar?
|
heb er al wat van gezien... ziet er erg goed uit. Veel blote ruggen voor de dames.. lijkt me alleen niet echt praktisch in de herfst maar goed. Het witte t-shirt met Karl Lagerfeld's hoofd in het zwart is echt super! KOPEN DUS! :p
|
info:
De Lagerfeld collectie wordt op 12 november in zo'n 500 winkels in 20 landen gelanceerd. Met prijzen die zeer laag beginnen en oplopen tot ongeveer € 120, bestaat de collectie uit dames- en herenkleding. Pailletten jasjes, waarvan een door model Erin Wasson op de onthulling werd gedragen, worden afgewisseld door, onder andere, double-breasted zwarte jassen, handschoenen, jasjes en spijkerbroeken. |
vind het wel een goed initiatief. al ben ik niet zo kapot van z'n kleding.
|
Tja aan de ene kant lijkt het me wel wat. (leuke kleding voor de massa) en aan de andere kant is het helemaal niks omdat je iedereen in hetzelfde ziet lopen...
Ach... ik zal het toch niet kopen maar dat is weer een ander verhaal |
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje oud nieuws maar ok...het is wel leuk
|
Ik vind het heel leuk. Ik vind vooral de accesoires er leuk uitzien (y)
|
Ik vind dat de H&M ceht zwaar achteruit is gegaan..
(iig de H&M's in Eindhoven) Ze verkopen er vooral kleding voor oma's en moslims (van die hele lelijke foute dingen enzo). De mannenafdeling is nog erger, dat is echt gewoon hopeloos saai. |
Je weet nu al dat er een ware run ontstaat op die spullen, vooral op het shirt met Karl erop. Ik ben wel benieuwd naar de jeans & een bepaalde trui, verder vind ik het wel een leuk initiatief maar ben ik niet van plan de gehele collectie aan te schaffen.
|
Citaat:
|
zag het op TV,w el mooi opzich, alleen jammer dat je dan echt straks bijna heel Nederland erin ziet lopen...
|
Citaat:
precies ja heel nederland loopt daar strax mee.. dan hoef ik ut ook nie echt.... maar het id op zich vind ik wel goed moet meer ontwerpers doen |
Citaat:
ik vind het geweldig, laat de ontwerpers lekker knoeien met goedkope stoffen, en mij het dragen (y) |
Citaat:
jij maakt zeker je eigen kleding? dan ben je pas origineel... het is wel exclusief, enkele h&m's zullen de KL-lijn verkopen... dus je moet 12 november wel voor de deur gaan liggen:) |
Leuk leuk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus in welke in nl komt het? kalverstraat adam? (y)
|
geweldig die Karl-hoge-boorden (y)
|
Citaat:
maar als slechts enkele h&m's het zullen verkopen is het zeker te doen. Maar het idee wat ik had was dat het werkelijk bij alle h&m's zou komen te liggen en dat dan echt iedereen erin gaat lopen. Ik vreesde voor een trend zoals met die diagonale gestreepte streepjesblousen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
is al humor om Lagerfeld op je shirt te hebben staan
|
Heel leuk, maar het moet leuk blijven, dus binnen de eerste paar jaar niet nog een keer. :p
|
Citaat:
|
Wie is Karl Lagerfeld?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk alleen niet dat de h&m zo dom is om zo weinig in te slaan. |
Citaat:
|
Ik ben benieuwd, klinkt goed iig. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, als het leuk is koop ik het , maar niet omdat Karl het gemaakt heeft. het kan me niet zo veel schelen wie mijn kleding ontwerpt heurrr :o
|
Vind het een zeer goed initiatief!! Voor mensen die zich geen merkkleding kunnen veroorloven is dit een goede vervanger. Ben zeer benieuwd naar de collectie.
|
Citaat:
|
Het is nu al compleet gehyped. Beetje jammer.
|
Ik wil het Karl shirt 30 jaar bewaren en dan gaan we een forumreunie organiseren en dan trekt iedereen zijn/haar bewaarde Karl shirtje aan! :)
|
Citaat:
|
oeh schizo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |