![]() |
Volgende zomer
Mijn probleem is niet groot, maar ik weet niet waar ik volgend jaar heen moet op vakantie. Ik zit vol ideeën, maar een extra tip kan altijd. Ik heb wel een paar eisen:
-het moet niet al te druk zijn, maar ik wil ook niet de enige westerling zijn -mijn budget ligt rond de € 600,- en dat mag in 1 of 2 weken op. Wie heeft een paar leuke tips voor mij? |
Ik hoor veel over de het oosten dus Polen, Hongarije, Kroatie. Het is daar denk ik een stuk goedkoper, mss daar eens heen?
www.yorintravel.nl en dan de bestbudget tips. |
Jij bent er vroeg bij!
Maar heb je enig idee of je een warm klimaat wil of niet? Wil je actief doen of niet? Dat soort dingen is wel handig om te weten... |
Echt actief ben ik niet: mijn favoriete wintersport is langlaufen en mijn favoriete zomersport is snorkelen en visjes kijken. Skiën, bergbeklimmen, waterskiën, wielrennen, niets voor mij.
En het zou leuk zijn als ik niet naar een van de landen ga waar ik naar mijn oordeel lang genoeg ben geweest afgelopen vier jaar. Dat zijn Roemenië, Hongarije, Oostenrijk, Duitsland, België, Luxemburg, Italië, Turkije, Malta (en Vaticaanstad, maar dat is geen echte bestemming). |
Maar met 'moet jij weten, is jouw vakantie', wat ik al regelmatig met andere dingen gehoord heb, word ik niet geholpen.
|
ideetje.....
je kan al naar mexico vanaf 700 euro ofzo :D en dan 900 euro voor twee weken (wou ik vorig jaar doen....maar had geen tijd) is wel ff doorsparen maar dan ben je er wel geweest! ;) |
Is mss een ideetje, maar Europa en net daarbuiten is ivm jetlag wel net zo prettig. Mss wil ik nl ook een van de drie te maken scripties voorbereiden en dan neem ik spullen mee op vakantie.
|
Ik blijf een fan van Scandinavië...
Als je van snorkelen houdt, dan moet je het misschien meer in de richting van Griekenland ed zoeken...maar ik weet niet hoe duur het daar allemaal is... |
Citaat:
|
italie :P maar dat kost wel wat duurder
|
Citaat:
|
Citaat:
dit was overigens in Rhodos. en waar me mee doken was Dive Med ofzo?? Twas iig heel leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tsjechie-praaaaaaaaag
|
Is Kroatie dan niets voor jou als je van snorkelen en visjes kijken houdt? Is goedkoop, een land waar je nog niet geweest bent, je kan er doen wat je leuk vind en het weer is er vaak ook wel okee :)
|
Citaat:
Caduto dalla parete est del catinaccio "Via Stecher" Ontopic: Ik zou ook voor Kroatie ofzo kiezen. Dit is nog niet superdruk en je hebt er geweldige blauwe meertjes heb ik horen vertellen. |
Kroatië en die landen daar in de buurt moeten goedkoop zijn... maja het moet je wel trekken he.
|
Citaat:
|
Ik huur samen met mijn beste vrienden een busje bij de lokale verhuurder, of we kopen een afgeragde camper even kijken wat het goedkoopste is.
We plannen eigenlijk niks in de trend van bestemming, misschien zuid-Duitsland, Noorwegen of misschien wel Spanje of Italie alles is mogelijk. Tentjes bij en s 'avonds als we niks kunnen vinden gewoon ergens op een afgelegen plekje kamperen, toch bijna geen politie. Je moet natuurlijk wel een rijbewijs hebben en even nadenken waar je mee bezig bent maar als je een beetje voorbereiding hebt moet het geen problemen opleveren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |