![]() |
Automutilatie en depressie
Hallo
Ik heb een probleem, ik heb een periode gehad dat ik heel veel in mezelf sneed nu doe ik het niet meer zo vaak. Ik ben momenteel onder behandeling bij een psychloog voor een depressie en zelfmoordgedachten maar ik heb het nog nooit iemand verteld dat ik ooit in mezelf sneed ik heb wel vele litekens onder andere op mijn armen maar het valt niemand echt op. Maar ik denk wel dat het belangrijk is om het haar te vertellen alleen hoe kan ik het beste vertellen ik vind het moelijk en ben zeer bang wat er dan gaat gebeuren. Kan iemand mischien sugesties geven. Groetjes ptje |
eigenlijk mag hier niet over AM worden gepraat maar goed, zolang-ie niet gesloten wordt, kunnen we altijd advies geven ;)
Het is inderdaad erg belangrijk dat je het haar verteld! Je kan dit rechtstreeks doen, je kan je arm 'gewoon' laten zien.. of je kan bijv. een briefje schrijven. Net wat je het prettigste vindt. Maar alsjeblieft, voor je eigen best wil, zeg het wel. (y) Sterkte. |
Driekwart van je bericht gaat over am, dat is echt een beetje te veel van het goede. Je mag een nieuw topic openen, maar richt je dan wat minder op am en meer op de rest van je leven, goed?
Lees de mededeling als je wilt weten waarom am niet veel besproken mag worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |