![]() |
Date met ouders :O
Ik heb dit niet zelf meegemaakt maar een goede vriendin van mij. Zij had een date met haar (toenmalige) vriend. Zijn ouders wilde persé weten wat voor meisje het was. Om die reden stonden zij er op dat ze meegingen met haar en haar vriend :eek:
Wat vinden jullie hier van en hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt? Zij was hier nogal door 'geschokt' en vond het niet normaal :| |
iehw! da's erg jaah! nee, ik vind dit ook niet normaal. ik denk niet dat dit er veel mee gemaakt zullen hebben!
|
Was het een eerste date of al de zoveelste keer dat ze daten? Nou, boeie, als die ouders dan betalen, des te beter. :evil: :p
|
Haha. Dan vraag je toch of hij/zij eerst even bij je thuiskomt.
|
Citaat:
|
Citaat:
even een leuke date verknallen, eikels. xxx edit: eerste date lees ik juist -- jezus christus :eek: :eek: |
Citaat:
|
Hahaha, belachelijk.
|
Citaat:
|
Was het enkel 'even zien hoe ze d'r uit ziet' of bleven ze er ook de hele tijd bij??
Van dat eerste kan ik me nog wel íets voorstellen (hoewel ik dat ook al niks zou vinden) maar dat laatste is echt zielig voor die jongen. Je verlaagt de kans dat de date slaagt wel gigantisch op die manier! |
Omg dan had ie beter kunnen zeggen dat ie met z'n vrienden uitging ofzo.
|
uik zou wel afknappen met zon date :s dan ben je tohc niet jezelf
|
haha, als mn ouders meegingen op mijn dates had ik gelijk geen leven meer en werd ik linea recta het huis uitgeplaatst :o
ik snap die problemen met ouders sowieso niet. Je loopt toch gewoon de deur uit en that's it? |
Citaat:
hoewel dit bij sommige gevallen (zoals die waar de TS het over heeft) wel erg moeilijk wordt gemaakt. |
Iek. (n)
Nee nog nooit meegemaakt, gelukkig. |
Het is niet zo gebruikelijk, maar om nou te zeggen dat het 'psycho-ouders' zijn of dat het 'schokkend' is...dan ben je ook niet veel gewend.
Als ouders wil je natuurlijk wel weten waar je dochter/zoon het mee doet, dus allicht dat je hem/haar wilt zien. Maar meegaan op een eerste date is wel vrij drastisch. |
:D:D:D
Sorry 't is natuurlijk wel heel weird, maar 't lijkt me wel grappig om te gaan dubbel daten met je ouders. Maar goed eerste date en ter controle vind ik dan weer (n) |
Schizofrene ouders (N)
|
liever niet zeg :eek:
op een eerst date even bij die ouders langsgaan om dr op te halen bijvoorbeeld zou ik geen probleem vinden, of daar eten 's avonds ook niet, zolang je maar wel privacy hebt en gezellig 'samen alleen' kunt zijn. |
Citaat:
|
ik zou het zelf niet doen en ik zou het een afknapper vinden als het mij zou gebeuren
maar het idee vind ik wel grappig :D |
Op de eerste date? Ik zou me kapot schrikken! Ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk dat ik uit beleefdheid zou blijven. Maar die jongen moet wel heel leuk zijn wil ik daarna nog een keer daten. Je ouders meenemen naar de eerste date vind ik een no done!
|
Het is niet gebruikelijk, ik vind het ook niet echt normaal trouwens. Ik kan begrijpen dat die ouders wilden weten wat voor meisje het is, maar ga dan van tevoren even wat drinken bij hem thuis ofzo...
Als het mij zou overkomen, zou ik ze denk ik wel aan het verstand proberen te peuteren dat meegaan op een date niet helemaal normaal is.... Op een eerste date ben je sowieso al zenuwachtig volgens mij (ik in ieder geval wel), als zijn ouders er dan ook nog bij gaan zitten zou ik helemaal dichtklappen :| |
psycho's :eek:
|
hehe wat kut! neej nog nooit meegemaakt. kben wel n keer met mn vriendin en haar ouders naar de film geweest, dubbel daten ;). was erg gezellig trouwens (popcorn gevecht)
|
lol, niet normaal die ouders van tegenwoordig.
|
Ik kan mij er iets bij voorstellen dat ze je de eerste keer even willen zien, maar daarna moet je ook samen weg kunnen gaan.
|
haar ouders wilden ook de eerste keer met ons mee. Dan maar naar een disco, neophyte draaiden die avond. Na een half uur waren ze al weg :evil:
|
Ik zou de date dan cancellen en het een andere keer "stiekem" zonder ouders doen. Lijkt me al helemaal rot als mijn ouders mee zouden gaan
Mn vader zeurt werkelijk op ALLES :p |
Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Tjiezus net alsof je dan ook meteen met elkaar wil trouwen na zo'n eerste date.
Vraag me ook af wat die jongen tegen z'n ouders gezegd heeft dat ze mee wilden gaan. Kondig het dan ook niet aan als date maar gewoon dat je met een vriendin gaat stappen of zo. |
Citaat:
|
absoluut niet normaal
|
Zoiets heb ik nog nooit gehoord, heel aparte ouders dan... Nou ja die jongen hoefde ze zeker ook niet meer...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |