![]() |
Wat ben je in de toekomst van plan met je uiterlijk te doen?
-5-10 kilo afvallen
-Dreadlocks laten zetten |
dreads eruit kammen.
maar niet nu, al twijfel ik al een tijdje. een tattoo nemen, maar ik wil nog een ontwerp zelf maken. verder misschien nog een piercing. |
Citaat:
|
Dreads staan weinig mensen leuk vind ik.
Hmm, wat ik van plan ben.... Ik zou het niet weten. |
Citaat:
|
Citaat:
en wat is er precies rotzooierig aan dan? mijne zijn ook niet supermooi maar ik ga toch heel lang wachten tot ik ze eraf doe omdat ik wil weten of ze na een heleboel jaar echt mooi worden :) |
30 kilo afvallen
M'n haar laten blonderen (want alle kleuren heb ik al gehad) Een artyfarty mutsje worden met vage en sletterige outfitjes, |
10 kilo afvallen,
blond haar, mooi kapsel (het is nu niet zo mooi (meer)) meer rokjes dragen. |
-7 kilo bijkomen
-mijn gigantische hele-rug-bedekt-tattoo door m'n vriend erop laten needelen. |
Mijn haar weer donker verven. Blond is kut.
|
Citaat:
Verder heb ik nog geen plannen liggen voor m'n uiterlijk. |
Mijn haar high lighten bij de kapper.
|
tattoos wellicht, piercings misschien... standaard ja.
|
haar verfen en/of dreads of zijkanten kaal en dan dreads in het midden :cool: Maar weet niet zeker en zowiezo voorlopig nog niet.
Paar piercings... |
tattoo's zeer waarschijnlijk, en ik ben eindeloos opzoek naar de perfecte haircut
|
5 kilo afvallen,
nog een neuspiercing erbij, dreads laten zetten en mijn haar weer rood verfen. |
Het is verven hoor. :nono:
|
Citaat:
|
Haar laten groeien (nog zo'n 3 jaar denk ik)
Extra sporten En ik zag bij een tekenfilmpje ooit iemand met een robotarm, die wil ik ook als ik dat kan betalen :) |
-m'n oren stretchen (ca. 4 mm dus wel lekker subtiel)
-traguspiercing in mijn rechteroor -tattoo (ster) moet alleen nog een leuke plek bedenken -dit gewicht behouden, evt. nog iets afvallen -m'n haar weer net zo lang en vol laten groeien als eerst |
- lippiercing
- felrode plukken tussen mijn zwarte haar - mijn spijkerrokje van mijn oude jeans afmaken dit weekend. - tattoo van Sketzi op de binnekant van mijn pols |
Afvallen
Meer hippe kleren kopen & dragen Meer rokjes Meer nette kleren Mijn haar zal wel weer blond worden Over een hele tijd zal mn labret eruit zijn, dat kan niet meer als je 35 bent ofzo :nono: Wel grappig dat iedereen meer 'alto' wil worden, en ik juist minder. Is het de leeftijd? :o |
- afvallen
- mn rechteroortje van 3mm ook tot 5 mm stretchen en dan dezelfde tunnel erin als mn linkeroortje - mn dreads voorlopig zwart blijven verven - mn dreads heel lang laten groeien en heel mooi laten worden |
- verf eruit laten groeien
- haar laten groeien - septum piercing & tatoo's - gezond leveh |
Citaat:
|
Citaat:
veel nieuwe kleren kopen |
haar laten groeien
|
- weer iets anders met me haar (korter en verf)
- stiekem nog wat laten piercen - tattoo uitbreiden |
-piercings erbij, (2 in mijn neus, en een in mijn wang)
-tattoo erbij. -mijn haren weer verven. -meer gaatjes in mijn oren. -nieuwe kleren kopen (als ik geld heb *zucht*) |
haren verven
mijn klerecollectie uitbreiden |
Dreads, en een tongpiercing. :)
Edit: kleurlenzen op sterkte :p |
Veel afvallen.
Mijn haar laten groeien. Wat minder H&M kopen. Mooie lange termijnkledingstukken aanschaffen. (y) |
Een lip en septumpiercing
4mm tunnel Lang haar en alle kleuren eruit laten groeien zodat 't weer mooi zwart is. Cowboylaarzen kopen& en behangprint jaren 70 broek. en natuurlijk ook afvallen maar dat is ijdele hoop |
dreads eruit
haar rood verven maar dat duur even want mijn haar zal de eerste paar maanden gaar zijn :( meer rokjes dragen |
haar lang laten groeien en dan krullen
nog een aantal kilo kwijt piercings gaan er denk ik uit volgende week al |
mn haar laten groeien.
in ieder geval gedeeltelijk. ik wil weer een dikke bos pijpenkrullen. en een stretcher in mn rechter oor proppen. als t goed is zit ik nu rond de 3 mm en daar gaat een stretcher van 5,2 mm in. verder ben ik wel tevreden. |
Niks.
|
- minder buik & bovenbenen :|
- rokjes - óf een tragus óf een labret (of niks) - bruin haar |
Mijn pony dikker laten knippen en iets breder.
Dat witmaak spul voor je tanden bestellen van tellsell want dat werkt dus echt heel goed (een vriend van me heeft het :D) Zonnebank afspraak maken |
-haar langer laten groeien
-okselhaartjes weg laten laseren :eek: -elle "the body" de 2e worden -vlek weg of niet ik weet het niet, jongens wat jullie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Ogen laten laseren.
-Misschien wat aan sport doen -> sportiever uitzien. -Ijzer en tattoo's zullen er toch wel niet van komen denk ik. -Meer casual zwart ipv bandshirts. |
45 kilo afvallen.
|
Citaat:
ontopic : septum pierrrcing haar langer en zwartbruin betty page ponie sporten (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |