![]() |
Nep-Tattoo's
Wat vinden jullie eigenlijk van nep-tattoo's..
Zie ik nl regelmatig van die mensen die zo'n nep-tattoo op hun lichaam hebben.. Hoe denken jullie hierover? |
Vind ze fantastisch, die plaatjes bij de Dorito's (Y)
|
volgensm henri worden kaugomballen tattoo;s het helemaal
|
Kinderachtig.
|
Lache :D
|
vooral leuk om bij breezersletten op de tiet te plakken :o
|
nehh, leuk voor kiddies maar niet voor mij. ik had laatst een velletje van iemand gekregen maar ik heb alleen even de streepjescode geprobeerd om te kijken of die het ook deed.
|
Ik krijg allemaal neptattoo's van de moeder van een vriendinnetje van mn zusje omdat ik ze één keer had opgeplakt. Ik vond ze nog best cool staan :cool:
|
Ik vind het zo triest als dat plakplaatje er dan half af is gesleten of gewassen enzo (n)
|
Citaat:
|
leuk uit verveling enzo, chipstattoo's worden de nieuwe mode :P
|
vroeger had ik altijd van die smurfenkauwgom tattoo's die uiteindelijk uit liepen in inktachtige vlekken..
Ik ben geen fan van henna tattoo's |
Citaat:
ik had mijn streepjescode tattoo te nat gemaakt dus hij ging er meteen af, dat was wel jammer want hij stond op zich best geinig. die randjes zijn altijd zo lelijk, maar anders had ie net echt geleken :( |
grappig :)
|
die chips tattoo's zijn stom, ik heb een tijdje geleden een echt henna tattoo gehad (zo indiaas ding) dat was wel mooi
en oja op vakantie zon neppe zwarte maar die was ook wel heel tof, een sterretje |
in de us is dit helemaal hip, japan begint nu ook te komen
|
plakplaatjes vind ik ordi.
hennatattoos kunnen nog wel mooi zijn.:) |
haha die nep tatttoo's uit chipszakjes plak je op als je stoned/dronken bent en net een vreetkick had (vandaar de chips) en dan is het de volgende dag van huuuh? oooja
|
die nep tattoo's kanje ook in je agenda plakken
mits je het ater goed doseerd...das ook wel hip |
Ik heb op lowlands rond gelopen met een stoere tijger op m'n hand. :cool:
|
ik vind het alleen triest als mensen het echt serieus doen (en dan iedereen willen laten denken dat het een echte is).
|
Citaat:
ik had een hele tijd lang powerpuff-girls tattoo's op mijn portemonnaie, ging ook prima. nu heb ik lion king tattoo's erop :o |
Oh daar komt die neptatoo op mn jongeheer dus vandaan.......doritos.
|
Citaat:
:rolleyes: |
plakplaatjes--> nee
henna--> ja, maar dan wel zelf gedaan, dan heb je tenminste nog iets origineels in plaats van het 100ste tribalzonnetje |
Citaat:
|
henna/mehndi vind wel mooi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb zo'n vieze bloem op mn voet
|
Citaat:
mijne ging eraf in de zee, en die van hem niet :evil: |
die pak tatoo's zijn wel ok om verveldende sletjes op school mee te markeren, tenminste dat doen een aantal nice guys die ik ken: ze maken er dan een sport van om zo'n chips-plak-ding tussen string en heupbroek te plakken
henna kan soms wel mooi zijn |
tja.. plakplaatjes heb je foute en leuk foute in.. van die afschuwelijke doodshoofden met vlammen en rozen zijn gewoon goed fout. niet doen dus.
als je het weg wil halen is babyolie de oplossing (heb ik mij laten vertellen) hena kan wel.. maar dan wel mooi en door iemand gemaakt die het ook echt kan.. hena met potlood/stift = stom! :evil: |
Citaat:
|
OMG, laten we effen met zijn allen Lay's eten (n).
Big :nono: dus. |
het zijn ook de kauwgom stickers die hip zijn
|
eigenlijk is er maar 1 ding nuttig aan die plaktattoo's: als je een echte wilt kun je alvast kijken hoe t ongeveer staat..
Maar ik vind t opzich wel geinige dingen, het slaat natuurlijk nergens op maar ze werken goed tegen de verveling. En met wasbenzine krijg je ze er ook af :p (weet alleen niet hoe slecht dat voor je huid is :s) |
Citaat:
|
Citaat:
ik gok net iets boven de bilspleet |
ik heb ooit eens een tattoo van bugs bunny gehad van een hele grote stoere hells angel, toen ik daarmee als vijfjarige kutje mee liep te pronken voelde ik me vet stoer :o
|
als je het doet, moet je het goed doen en een echte nemen :)
heb zelf een echte van de zomer wel zo'n chipsding op mn arm gehad, maar dat was omdat ik er mee werd aangevallen en in een worsteling dat ding op mn arm kreeg.. btje jammr! |
Citaat:
|
Ik vind ze wel lachen.
Maar ik heb nu een 'echte'laten zetten, die 15 jaar blijft staan, met speciale inkt. Misschien is dat iets om ouders mee over te halen. Ze doen het bij beauty centrums, wara ze ook permamente make-up zetten. |
Citaat:
|
Ooooh retegaaf, vooral Henna dat is echt Salou steelo maar dan ben je wel de bomb (Y)
|
Ik heb geen nep-tatoes. Balen voor mij :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je weet: DIE wil ik en die wil ik voor ALTIJD, dan laat je er één zetten, een échte. als je denkt: ik weet niet precies wat ik wil, en ik weet ook niet of ik er over vijf jaar spijt van ga hebben, dan laat je er geen zetten met naalden, maar met henna. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |