![]() |
scheren en ontharen
welke plekken op je lijf scheer/onthaar jij? en hoe vaak doe je dat?
|
Oksels: drie keer per week.
Bikinilijn: een keer per week. Benen: als ik inspiratie heb. :) |
oksels: om de dag
benen: ligt aan het seizoen, zomes elke 3 dagen iig.. bikinilijn: als het nodig is |
Oksels; elke dag.
Benen; als ik er zin in heb, of als ik iets korts wil aanrtekken. Bikinilijn; eens per week. |
Oksels: Om de 2 dagen (zo'n 3 keer per week dus:))
Benen: In de zomer vaker, in de winter zo'n 1 keer per week. Bikinilijn: 1 keer per week, of ik moet gaan zwemmen tussendoor. In de zomer vaker. |
Mijn gezicht, om de dag. Elke dag doen zou ook niet verkeerd zijn, maar daar heb ik gewoon geen zin in :nono:
|
oksels 3x per week ofzo
benen 2x bikinilijn 1x |
Citaat:
|
Citaat:
Best stoer ook, 2 dagen baard. :) |
Mn oksels scheer ik elke keer als ik onder de douche sta. Benen idem dito maar ik ben nu bezig met een epileerapparaat wat heel lang duurt omdat het fucking pijn doet. Bikinilijn doe ik alleen als ik van plan ben om in badpak/bikini te gaan lopen, wat nu ik gestopt ben met zwemmen in de winter neerkomt op bijna nooit. Verder onthaar ik niet. Oja mn wenkbrauwen hou ik elke dag wel zo'n beetje bij.
|
oksels: elke dag
benen: in de winter 1x per week, zomer: om de 3 dagen bikinilijn: 1x per week |
Oksels: elke dag
Benen: om de dag (in de winter om de 3 dagen ongeveer) Bikinilijn: om de week ofzo |
Altijd als ik onder de douche sta en tijd heb om me te scheren. Oksels uiterlijk om de 3 dagen, benen ook zoiets, behalve als ik in een dwarse bui ben. Bikinilijn als het nodig is.
|
oksels: om de dag
bikinilijn: eens per week ongeveer benen: zomer; om de dag winter; twee keer per week |
oksels: als ik onder de douche sta
bikinilijn: idem benen: ik ben nu ook bezig met een epileer apparaat maar dat duurt zo ontiegelijk lang (ben er minstens een half uur mee bezig maar het doet geen zeer :D ) dus ik stap maar weer over op scheren denk ik. |
Oksels: +/- 2 keer in de week
Benen: +/- 1 keer in de week Schaamstreek: +/- 2 keer in de week Meestal doe ik het allemaal als ik onder de douche sta, gaat wel zo gemakkelijk :) |
Oksels bijna elke keer dat ik douche. Benen zo af en toe als het nodig is en in de zomer om de dag. Bikinilijn als ik zin heb.
|
oksels: 1x per week, soms 2, sowiso als ik gym heb
bikinilijn: ook benen: 1x in de maand haal ik denk ik nog niet eens, bijna nooit (mjah dr groeit nog nix :)) |
Oksels: meestal om de dag, maar soms ben ik 's winters lui, en doe ik het maar zelden :o Gelukkig krijg ik nooit een hele bos haar :) Alleen wat licht blond pluis :o
Benen: in de zomer zo elke 3 á 4 dagen, in de winter wat minder, elke 10 dagen oid. Bikinilijn: sporadisch, ik werk het dan wat bij, zo'n 1 á 2 keer in de 14 dagen denk ik. |
Oksels: elke keer als ik onder de douche sta
Benen: 1 keer per week Bikinilijn: 1 keer per week |
Citaat:
|
oksels elke dag
benen als mn vriend blijft slapen (of idd het rokjes idee) bikinilijn... als mn vriend komt of als ik t er niet uit vind zien |
oksels om de dag ofzo. Maar in de winter minder vaak dan in de zomer. Heb dan toch geen hemdjes aan ofzo.
Benen 1 á 2 keer in de week en als ik zin en tijd heb. Bikinilijn scheer ik niet en schaamstreek hou ik alleen een beetje bij dat het niet buiten de perken gaat groeien. ;) |
Oksels: herfst/winter als het gaat kriebelen... zo'n 2 keer per week. Als ik hempjes draag maximaal om de dag.
Bikinilijn: Met scheermesje nooit :P. Epileer elke dag drie of vier haartjes om het bij te houden. Benen: 's Winters als ik de haartjes kan zien terwijl ik sta, zo'n 2 keer per maand dus. 's Zomers ongeveer 2 keer per week. |
Oksels: 2-3 keer per week (vanaf dat het terug scheerbaar is)
Bikinilijn: als het niet irriteert, geregeld Benen: 2-3 keer in de week |
Gezicht: over het algemeen om de dag
Oksels: 1x per week |
oksels: 1 keer per week
benen: alleen in de zomer om de 3 dagen. bikinilijn: 1 keer per week. |
ik scheer/onthaar me benen
ik scheer me oksels *ooit een keer met de pincet bezig geweest, fuck wat een gedoe* ik onthaar me bikinlijn ik onthaar me wenkbrauwen *gedeeltelijk :D* ohja, en ik onthaar iedere week me 3 buikharen :) |
oksels: 's zomers 2x p/w, 's winters 1x pw
benen: wanneer ik zin heb ;-) ligt aan het weer, 's zomers 2 x pw bikinilijn: 2x pw wenkbrouwen: elke dag |
oksels: vrijwel ieder dag
benen: epileer ik, dus dat is 1x in de 3 weken bikinilijn: 1x per week |
OMG wat zijn jullie veel met scheren en stuff bezig...
ik scheer alles eigenlijk aleen als ik er zin in heb (en dat is zelden)... Laat het eerst aangroeien, dan heb ik tenminste iets om te scheren, haha :evil: |
ik geloof dat hier voornamelijk meisjes replyen, maar wat vinden jullie van jongens en ontharing? waar moet een jongen zich scheren? alleen zijn gezicht, of zijn andere delen ook wel prettig als ze iets gladder zijn...?
Let's hear it! |
oksels: 3x per week
benen: 2x per week bikinlijn: 1x per week |
mijn gezicht...
en 1 keer per jaar wat okselhaar bijknippen voor de zomer. En indien er ergens anders overtollig haar bevindt wordt dat dan ook verwijderd. |
hmm mijn enkels worden ook regelmatig onthaard.
|
Oksels: in de winter om de dag en in de zomer elke dag.
Benen: zo'n 2x per week in de winter, 3x per week of vaker in de zomer. Bikinilijn: in de zomer wanneer nodig, in de winter 1x in de zoveel weken. Schaamstreek: wanneer ik er tijd en zin voor heb, in de zomer wel vaker. Ow ja, zo af en toe pluk ik wat haartjes tussen mn wenkbrauwen vandaan. |
Citaat:
voornamelijk mijn oksels doe ik wel vaker Permanente ontharing is toch wel heel makkelijk :( zeker voor je oksels .. mijn moeder heeft het sinds kort en dat is toppie (maar je moet eerst uitgegroeid zijn voor het mag en het is wel duur tja) :s |
oksels= om de dag (ongeveer 3x per week)
benen 2x per week bikinilijn 1x per week |
oksels: 3x per week
benen: 2x per week bikinilijn: 1x per week |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |