![]() |
Gorillaz
wat vinden jullie van de gorillaz?
ik snap alleen niet helemaal wie dat doen met hun muziek enzo, aangezien je net te zien krijgt wie het zijn |
Jah wel chill, die 1ste heeft wel een fijne tripfactor (y) ..
Maar Gorrilazz is een project van allemaal verschillende muzikanten over heel de wereld, voornaamste zijn de zanger van Blur en Dan The Automator, tenminste zover ik me kan herrineren.. |
/ mijn fout..
|
Ik ken alleen dat ene nummer, ik weet even niet hoe het heet. Het bekendste nummer iig :) Die is wel (y)
|
clint eastwood?
vind het wel cool, maar maken ze nu nog iets of treden ze nog op ofzo? heb dr niet veel meer van gehoord..en ook van die rapper: del the funky homosapian hoor ik niks meer :s |
Citaat:
clint eastwood (y) |
:(
|
Ik snap nog steeds niet waarom dat nummer Clint Eastwood heet.
|
Gorillaz zijn (y) Maar volgens mij is het alweer voorbij met die hap.
|
Gorillaz, puike muziek. Maar volgens mij is het een beetje uit met de gorillagein, jammer genoeg. Een kort projectje dus.
|
ze zijn idd erg vet maar het is bepaald niet een geheim ofzo wie ze zijn, ze kwamen hun mtv awards gewoon zelf halen....
verder is hun ceedeetje erg leuk & orgineel maar ik geloof dat het helaas maar een eenmalig project was |
Dat spelletje op internet is kewl (y) Verder best aardige muziek voor het soort muziek.
|
hypeband
en dan nog niet eens echt leuke muziek maken... |
ja wel leuk voor af en toe, maar luister het nu nooit meer.
|
leuk vanwege het artwork enzo, de muziek stelt niet zoveel voor naar mijn mening.
de dvd is wel gaaf (y) |
ze hebben echt gave clips
|
Ik vond ze vroeger leuk, luister er nu nauwelijks naar. Idd maar erg kort geweest.
|
die Del is gewoon een rapper die ook wat dingen deed bij de gorillaz
|
heel erg vers (Y)
|
Citaat:
|
De Gorillaz zijn (y). Ik luister die cd nog steeds vet vaak. Ik ben alleen het doosje kwijt en daarbij ook het boekje :(.
|
Oh ja daar wil ik nog wel wat van op mijn computer hebben.
|
die cd is tof, maar weer eens downen
|
Ik heb alle cd's. Echt geweldig relaxte muziek. :D
|
Gorrilaz komen dit jaar met een nieuw album!
helaas niet met Dan the automator als producer, maar wel met niemand minder dan DJ Dangermouse!!! (van o.a. the grey album) zeer interessant (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |