![]() |
Hoe was jouw eerste keer?
(ik weet niet of dit topic al ooit geweest is, zal best, maar niet recent)
Hoe verliep jouw eerste keer? Had je het gepland, kwam het spontaan, of had je het ongeveer wel verwacht? Deed het pijn, ging het ontzettend mis, was het snel, was het heerlijk? Met je vaste vriend(in) of met een one-nightstand? ik kan er nog nie over oordelen, maar ik zat er een beetje over te denken hoe andere mensen het zouden ervaren..en ik ben een beetje zenuwachtig ja.:o |
ik heb me de kanker gelachen.
|
Piiijjjn. En condooms zijn stom.
|
Wat Morgan zegt.
Condooms zijn stom en het deed pijn. Geen pijn om van te huilen, maar best toch een beetje en ik bloedde. Het was spannend en de heer in questie was geduldig en lief. Dat was wel prettig. Verder was de 'seks' prut. Maar daar gaat het natuurlijk niet om. :) |
pijn.
|
Ronduit kut met veel pijn en weinig aandacht van zijn kant waardoor ik nog meer zat te stressen en het nog pijnlijker was en pff. Nachtmerrie.
|
Jah was geweldig hoor (Y)
Idioot gestuntel :s |
heel pijnlijk maar zonder bloed. Verder was de jongen in kwestie (nu nog altijd mijn vriend trouwens) :) heeeel lief!
Het ging veeeel sneller dan verwacht want ik kende hem zelfs nog maar 5 dagen :s en we waren nog maar sinds die dag samen :s maar ah, ik heb er geen spijt van hoor, het was mss wel pijnlijk, maar toch ook wel leuk, al heb ik meer genoten van het knuffelen bij het naspel, wat natuurlijk pijnloos was :) |
mwah :)
|
Citaat:
|
Niet zo boeiend, beetje aankloten enzo.
|
was eigenlijk leuk, erg ongepland maar wel heel geil zeg maar :o
|
Mijn eerste keer was gewoon kut. Ik was zo stijf als een plank (en dan niet alleen 'geslachtelijk')
Ik ben van mening dat bij jongens ervaring erg belangrijk is voor 'succesvolle' seks. Trouwens. De 2e keer was al een stuk beter. En de derde keer was onvergetelijk. :bloos: |
Letterlijk en figuurlijk, kut! :rolleyes:
|
Was echt totaal niet cool. (n)
|
Tja, pijnlijk maar wel lief.:)
Niet geplanned maar het zat er wel aan te komen. Het was met mn toenmalige vriendje, 3 jaar geleden. |
gepland, wienig tijd dat was gaar.
gestuntel ,dat was gaar het was helemaal gaar, zij had geen pijn...zei ze tenminste, ik evenmin, was wel grappig ofzo maar niet echt lekker. vanaf 2e keer was allemaal wel perfect ofzo en niet gaar:). |
ach, was met m'n huidige vriend, zat er wel aan te komen, hadden 4maanden.. had van mij eigelijk nog wel eerder gemogen:p haha was tijdens een weekendje centerparcs..verreweg van boeiend, en me onderwijl afvragend: "damn wat lig ik hier in vredesnaam te doen:|", geen pijn.. lief was het wel.. maar daar is dan ook wel alles meegezegd :o
|
M'n eerste 'poging tot eerste x'(om het zo maar te noemen:p) was toen ik net 16 was.. jammer alleen dat ik veel te zenuw8ig was(het was neit gepland) en het condoom totaal niet om kreeg.. we hebben de poging ook daarna maar gestaakt, en de rest van de verkering heb'k niet meer de guts gehad om het nog te proberen :s :P
Mijn eerste egte keer(heb dat dus ook altijd maar als ontmaagding gerekend:p)was jaartje later, net 17:P, wel btje gepland, het ging eigenlijk best snel, en zelfs zonder pijn(bij haar, t was ook haar eerste x). En op het moment een eerste x voor 'n nieuwe vriendin(haar 1e x dus), maar die was ge-eindigt in flink gestuntel:P. dat moet nog ff rechtgezet worden;) Alle 3 waren wel met een vaste vriendin, en alles was met instemming van beiden:P |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik was zwaar nerveus, mede omdat ik had gehoord dat de jongen in kwestie (toen 4 maanden mn vriend) al aardig veel ervaring had, en ik nul komma nul. Achteraf had ik me echt voor niks druk gemaakt, hij bakte er niks van. Op zich was het wel prettig dat hij bij mijn ontmaagding binnen 5 seconden kwam, omdat ik pijn had, maar het gestuntel bleek helaas niet eenmalig en na 5 maanden was ik dat dan ook wel zat... |
Het ging best goed dacht ik, ik was 16 en we hadden 3 maanden verkering ofzo. Het deed niet echt pijn en ook geen bloed enzo!
|
Het was eigenlijk wel goed... :o erg lekker :o
ze had al ervaring ik nog niet... ik bleef voor het 1st bij dr slapen en ik had echt veel te veel gezopen :s wat ze erg klote vond, ze was erg verdrietig dat ik zo voor het eerst bij haar sliep en wilde eigenlijk dat dat gewoon iets speciaals was... maar ja, toen heb ik het nog een hele tijd goed gemaakt :) en was het toch nog heel speciaal... dus ja, de 1e keer... het ging ook allemaal gewoon goed kon alles vinden en ze vond het lekker... :o alleen niet klaargekomen :o maar dat was niet erg:) |
stuntelig maar wel leuk, en pijnloos :cool:
|
Hm.. 'wel okay'. Het was niet gepland, het deed geen pijn en het stuntelen viel ook wel mee. Maar het duurde niet veel langer dan 2 minuten en ik vond het erg saai. (later kwam ik erachter dat hij gewoon niet erg goed in bed was ;))
|
Was fantastisch, ging goed, geen pijn :). Met de liefste jongen die er bestaat :) :p
Was niet gepland, maar zat er wel aan te komen. |
Wel leuk.
Ik deed heel professioneel,alsof ik het dagelijks als routine doe, maar ondertussen de zenuwen op springen, en we hadden allebei wel zoiets als: 'mooi, das voorbij, laat de echte sex beginnen'. Jammergenoeg(voor haar) ging het na 3 maanden al uit, en heb ik vooral de echte sex met mn huidige vriendin. :p |
Niet erg boeiend maar het deed gelukkig ook niet echt pijn.
Gewoon een ontspannen sfeer maar hadden beide toen niet echt veel ervaring. Ongeveer na 2 maanden kwam het er van. |
Fijn, lief, warm en teder :bloos:
|
Geil snel, en weinig speciaals vergeleken met de keren die volgden.
Ze vergeleek me wel meteen met d'r ex. maar ik was wel beter :P |
Veel te pijnlijk. We zijn na een paar minuten gestopt en hebben het met de hand afgemaakt.
|
Niet gepland, maar zat er wel aan te komen. Lieve jongen, destijds mn vriend.
Niet enorm pijnlijk, ja je voelt het wel, 't ook niet afgemaakt want gegeven moment vond ik 't echt helemaal niets meer. Enfin, vanaf de derde keer kan je er pas echt van gaan genieten. |
(n)
Ik kende de jongen pas 2 dagen. Toen ik opweg naar hem was had ik al het gevoel dat HET ging gebeuren en dat gebeurde ook... het was pijnlijk en niks aan. Paar dagen later was het uit. |
goed :)
ongepland, op een matras op de grond toen ik bij mijn toenmalige vriendje logeerde. we hadden allebei 0,0 ervaring maar we wisten wel dat we niet moesten gaan stressen of zo. geen pijn dus... hij kwam ook niet te snel. natuurlijk was het niet zo fantastisch als de latere keren... maar voor een eerste keer best goed :) |
Ronduit grappig :p
|
Ik praat zelfs het liefste niet over mn eerste keer. Was alles behalve plezierig.
|
Ik kan nog steeds niet behoorlijk zitten..
|
Ik heb m skillz in condoom uit kutje vissen inmiddels verbeterd :o
|
Om heel snel weer te vergeten.
|
Pijn.
|
fijn vooruitzicht!! :D
|
Citaat:
|
Gruwelijk, om te huilen zo erg. :|
|
vrij pijnlijk, ongepland, met een jongen waar ik zoiets van heb: waarom ben ik 19 maanden bij jou gebleven.
Heb er achteraf, na de relatie spijt van, als er sommige dingen naderhand niet gebeurt waren, was het een mooie herinnering geweest. Ik was trouwens net geen 17, en had 10maanden verkering met die jongen. was trouwens op vrijdag de 13e :| de keren erna, en de eerste keer met een andere jongen waren echt veel beter, en veel fijner en lekkerder |
Nou nou, dat klinkt allemaal wel erg negatief. De twijfelende maagdelijke lezertjes trekken hun kuisheidgordel bij deze posts nog maar eens wat vaster aan.
Nergens voor nodig, het kan ook heel leuk, en lief en fijn en gezellig zijn. En heet, ook wel. Die pijn: het viel wel mee, bij mij. Je voelt het wel, maar de volgende dag niet kunnen zitten was vervelender. En ik vond het ook wel symbolisch, die pijn. Het bewijs van: Goh, nou ben ik geen maagd meer. De knul in kwestie kom ik heel soms nog tegen, en dat is toch steeds weer leuk. Het was best bijzonder, ook al hadden we niks en kon ik er volgens mij echt helemaal niks van. Ik durfde niks, durfde niks te laten merken, niks te vragen. En toch vond hij me zo'n hete griet en vroeg hij zich ernstig af of ik echt nog nooit eerder met iemand had gevreeën... |
Citaat:
trouwens, wie zegt dat alleen vrouwen daar voor vallen;) |
EUhm... redelijk ongepland, maar het zat er wel degelijk aan te komen. Mooi moment, liefste jongen van de wereld, nu nog :D
Maar heel erg pijnlijk, wou eerst dat hij stopte, maar zijn toch door gegaan, onder het motto, even door de zure appel heen bijten :p Een mooie herinnering wel op zich, maar nu is het gewooon vele malen beter :D |
Stelde weinig voor. Gewoon recht-toe-recht-aan neuken. Het deed niet echt pijn, alleen in het begin een vervelend gevoel. Ik vond mijn ontmaagding niet spectaculair.
|
Met vaste vriend, gepland, gepruts met condoom en pijn. :( Het was niet echt leuk door de pijn.
|
Tot nu toe paar keer geprobeerd.. steeds niet gelukt.. blijkbaar toch te gespannen ook al wil ik het gewoon.. dus zwaar irritant..
|
Spannend en fijn maar om aan een condoom te komen was een gestuntel de rest verliep vrij vlotjes.
We waren op een camping namelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |