![]() |
A Perfect Circle - eMOTIVe
2 november. allerlei covers.
komt ook en dvd aMOTIOn met remixes ofzo. weet ik het :p iig, john lennon's imagine door apc: http://boss.streamos.com/wmedia/virg...gine_00_wm.asx |
Nah..
|
ja had het gehoord,. ook allerlei remixes geloof ik. oh dat staat er al.
nouja, beter dan niks. vind die lennon-cover trouwens niet geweldig. |
Citaat:
|
tof (Y) Alleen wanneer komt tool eens aan de beurt? :/
|
Citaat:
maar goed, liever een cd eens in de 5 jaar met zoveel kwaliteit als de cd's die ze uitbrengen dan om de 2 jaar crap. ik gok, dat na dit stuk, en een paar shows, de bandleden van tool weer gan schrijven en maynard later bijkomt voor teksten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
APC, ben ik wel voor te porren
|
En we hadden ook al een rEVOLVEr :o
|
TRACK LISTING
DISC 1 1. Annihilation 2. Imagine 3. What's So Funny About Peace, Love and Understanding 4. What's Going On 5. Passive 6. Gimmie Gimmie Gimmie 7. Freedom Of Choice 8. Let's Have A War 9. Counting Bodies Like Sheep To The Rhythm Of The War Drums 10. When the Levee Breakes 11. Fiddle And The Drum http://www.shopemi.com/album_page.as...d=724386668820 |
Citaat:
|
Tracklist van eMOTIVe:
Annihilation (Crucifix), Imagine (John Lennon), (What's So Funny 'Bout) Peace Love And Understanding (Nick Lowe), Counting Bodies Like Sheep To The Rhythm Of The War Drums, What's Going On (Marvin Gaye), When The Levee Breaks (Memphis Minnie), Freedom Of Choice (Devo), People Are People (Depeche Mode), Passive, Gimmie Gimmie Gimmie (Black Flag), Let's Have A War (Fear), Fiddle And The Drum (Joni Mitchell). EDIT: fok, te laat, maar ik heb de originele artiesten erbij :cool: |
2 eigen nummers dus?
|
Hopelijk zit er ook weer een tourtje in(y)
|
laat et dan ook betaalbaar zijn, die gasten vragen asociaal veel.
|
apc :cool: :)
vind die john lennon cover niet geweldig, wel ok verder. ben vooral benieuwd naar de depeche mode cover, en naar de eigen nieuwe nummers. |
Goeie cover wel. Hoewel het origineel natuurlijk niet overtroffen wordt.
Citaat:
|
allemaal covers? lame, kunnen ze zelf nix verzinnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
artwork is butt ugly.
eMOTIVe: http://www.aperfectcircle.com/emotiv...TIVe_cover.jpg aMOTION: http://www.aperfectcircle.com/emotiv...TION_cover.jpg cover van imagine is ok, en ik ben toch wel benieuwd naar de rest natuurlijk... :bloos: |
vage cover :s
|
http://krunch.org/counting_bodies/bl...php?t=fanscape
de video van counting bodies like sheep blabla |
ik wacht op tool, al is apc ook wel leuk
|
Die clip is wel heel lelijk, ongenuanceerd en cliché :/ En het nr. is er ook niet veel beter op geworden, hopelijk is de rest beter. :(
|
Citaat:
:) |
Gatver, wat lelijk dat artwork :(
|
Tool zal eind 2004/ begin 2005 met een nieuwe CD komen. De muziek is grotendeels al opgenomen, en volgens de drummer klinkt het nieuwe werk hard, hij zegt dat ze zijn beïnvloed door Meshuggah en Fântomas, waarmee ze getourd hebben. Nu Maynard klaar is met de nieuwe releases van A Perfect Circle zal hij teksten gaan schrijven en zingen voor Tool, voor zover dat nog net gedaan is.
Er gaan ook geruchten over een dvd van Tool, maar die geruchten bestaan al heel lang, en tot nu toe hebben we daar in ieder geval nog niks van gezien. Ik vind de artwork trouwen wèl erg mooi, evenals de cover van John Lennon, ik kijk dan ook erg naar eMOTIVe en aMOTION uit |
Citaat:
|
dat valt toch best mee, die bovenste daar ben ik het mee eens, die is nogal tsja.
de onderste is best ok. mooie kleuren in ieder geval, al staat het logo er te dik op, het had misschien wat meer in de achtergrond erbij gertokken moeten worden. er zijn wel ergere artworks |
ik heb vannacht over die cd en die dvd gedroomt :confused:
|
Citaat:
|
Video van Imagine is nu ook op aperfectcircle.com te bekijken.
Doet me allemaal niet erg veel eigenlijk, vind de boodschap een beetje afgezaagd, en ook nog eens erg recht-door-zee uitgewerkt. Had wel iets genuanceerders verwacht, zowel van de muziek als van de video's. Dat eeuwige gewauwel over de Amerikaanse politiek = (n) |
Ik vind het wel cool, ik kijk er heel erg naar uit, zowel naar de remix van pet (counting...) en naar de dvd...imagine clip vind ik wat matig, maar het brengt wel goed de boodschap over. Dat was niet zo bij The Outsider, als je het mij vraagt, dat lied is zo briljant maar die clip...i rest my case.
|
de cd is gelekt op mirc
efnet #altrock |
okey, wat een kutcd :eek: :| (n)
|
:eek: :| (n)
ik vind em wel goed. |
ik vind het maar een mat geluid hebben
|
Weet iemand offie ook ergens is uitgelekt..?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja leuk maar wtf is efnet en zo..?!?! :eek: :o |
Citaat:
|
ik vind hem wel okay maar iets te eentonig
haast saai af en toe die cover van imagine vind ik overigens wel steeds beter. Natuurlijk tipt hij niet aan het origineel, maar het is duidelijk dat nummer maar ook duidelijk apc, dat is goed (y) en de tekst komt beter over dan in het origineel |
net beluisterd, conclusie=saai album
|
ik vind het een lekker album :) maar Tool vind ik beter
ow, en die aMOTION-voorkant....IK ZIE EEN TIET! LOL |
Ik durf hem niet te luisteren, ik ben bang dat het mijn APC- beeld verpest. :( :o
|
Citaat:
tis wel een apc geluid, maar verkeerd gebruikt, zeg ik maar dan... covers... (n) |
APC en tool (n)
|
ik vind 'm tegenvallen.. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |