![]() |
verjaardagscadeau
Hey allemaal ik heb binnenkort een verjaardag van iemand die ik eigenlijk niet zo goed ken en nu weet ik niet wat ik voor haar moet kopen...iemand tips?
|
Het is misschien handig de leeftijd en het geslacht van de desbetreffende persoon erbij te vermelden.
|
Koop je een standaardding...
Drank, geld, cdbon ed... |
Citaat:
|
geld... heel standaard maar altijd goed
|
Je kunt inderdaad beter geld geven dan iets waar hij/zij niet blij mee is
|
Of je kan een enigzins ludiek cadeau geven. Zoals een hamer waar je toevallig ook bierflesjes mee kan openen. Maar meestal doet een fles drank van enige kwaliteit het ook wel goed.
|
Het is dus een vrouw van 24 en alvast bedankt voor de tips
|
Mij :)
|
waardebon voor de etos of da ofzo, H&M doet het ook wel goed.
|
Betaal mee aan het cadeautje van iemand die haar wel beter kent?
|
Wij geven binnen onze groep altijd hetzelfde bedrag rond. :o
|
Drank.
|
Een zelfgebrouwen pilsje. :cool:
|
Citaat:
|
kaarsen, wierrook, cd-bon, platen-bon, vvv-bon, staatslot, douchespul, lingerie-bon, planten,
|
|
Citaat:
:p flauw |
Je kent de persoon niet zo heel goed, maar je weet vast wel een specifiek detail wat opvalt, bijv. het lust geen hagelslag... houdt ontzettend van boeken enz...
bedenk een surprise om je cadeatje heen wat met die persoon te maken heeft. Dan kun je er een simpel cadeautje (geurtje bijv) bijkopen.. in't geheel is't dat toch iets leuks geworden. artnael heeft ooit eens een boek van spekjes gemaakt, een klok met bij elk cijfer een foto erachter, een melkpak met daarin glazen met koeienvlekken (reden: verhaal gehoord over zure melk)..ach jah.. altijd wel iets geks... :D |
Als je dan toch iets dufs als geld geeft, doe er dan iets leuks mee.
Bijvoorbeeld een paar euro's bij de bank in centen omwisselen en alle muntjes apart inpakken. Het liefst per stuk in zoveel mogelijk WC-papier gewikkeld. (y) |
Koop iets wat matcht met zijn of haar interesses.
Bijv. als de persoon van muziek houd, koop dan een cd van zijn of haar lievelings artiest. |
grote zak spekjes :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom vraag je haar niet wat zij wilt? Ik bedoel: het hoeft toch niet altijd een verrassing te zijn? En als ze zo'n standaard antwoord geeft als "verzin maar iets leuks", dan verdient ze het risico te lopen op een kutkado en kun je gewoon zonder angst iets kopen. |
Niks geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bier.
|