![]() |
softcups
ik dacht laat ik eens die softcups kopen die leken mij wel heel handig!!!
maar bij mij werken ze echt niet. (of ik kan er gewoon niet mee omgaan) dus doe mij maar gewoon een tampon veel beter. maar heeft iemand hier ervaring met softcups. |
Citaat:
Het lijkt mij iig 10x niks, dus ik zal ze niet snel proberen. :) |
Ik ken ook mensen die het wel fijn vinden.
Zelf snap ik niet echt, wat het voordeel is t.o.v. tampons :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex? Hoe moet ik me dat voorstellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- "Nee idioot, dat is (was) mijn softcup!" :p |
wat zijn dat?:o
|
Bij mij werkt het wel, de eerste keer zat hij niet goed, maar toen ik hem wat beter op z'n plaats duwen, ging hij ook niet meer scheef ofzo. Geen probleem. Uitdoen was even pijnlijk en wat gedoe, maar de tweede keer ging het al veel makkelijker en maakte ik ook niets vies. Seks gaat ook gewoon goed, met een tampon lukt dat niet, en zonder tampon maak ik alles vies.. met softcup is het gewoon normaal seks, niet bijzonder anders. Het ding blijft ook gewoon goed zitten, geen probleem.
Maar... tampons heb ik toch sneller in en uit, en zijn goedkoper. Ik vind ze op zich niet onhandig, maar handig zijn ze ook niet. |
Citaat:
|
Getver, die dingen lijken me echt zoo onhandig en vies! Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar als je zo'n ding eruit haalt, zul je em toch een beetje dubbel moeten knijpen of kantelen ofzo, omdat ie er anders niet uit kan? Nou ik zie het al helemaal voor me hoor, al dat bloed ernaast, bah :s .
[Dacht eigenlijk eerst dat dit topic over van die bh's ging :o ] |
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me een hoop gedoe!
Vast een man die het bedacht heeft trouwens, aangezien het enige voordeel aan die dingen is dat je makkelijk seks kan hebben tijdens de menstruatie. |
Citaat:
|
Ik heb die dingen wel eens geprobeerd.
Het is echt niks voor mij, op de een of andere manier zit ie in het begin goed, maar na een half uur begint hij scheef te zitten waardoor al het bloed van een uur in 1x langs mn benen komt druipen, jeg!! Het inbrengen is wel makkelijk hoor, het eruit halen is een heel klein beetje een gepiel maar je krijgt er wel snel handigheid in. @erbenda: hier kan je lezen hoe het werkt |
Citaat:
|
Hmm ja ik heb een probeerverpakking gekocht (wat zijn die dingen trouwens achterlijk duur zeg) maar dorst ze nog niet te gebruiken :o
Het inbrengen en eruithalen lijkt me heeel onhandig en van de verhalen hier word ik ook niet echt vrolijk :s |
Citaat:
Citaat:
En ontopic; het lijkt me niks, en er is niks mis met tampons... |
geprobeert maar ik kreeg hem er niet in :s
|
wisselend, de ene keer vind ik em fantastisch, en de keer erop vind ik t zwaar bout
|
Citaat:
ontopic: nooit geprobeerd.. ben het ook niet van plan, lijkt me niet echt goed werken |
wat een klotedingen ik heb toen ook zon pakje van 3 gekocht.. en er dus gewoon sex mee gehad (want dat leek zo handig)
was dat ding helemaal tegen mn baarmoeder aan gaan zitten en zat ook nog gedraaid ook... kreeg m er dus niet uit :o en toen ik m na lang proberen te pakken kreeg liep t er allemaal uit omdat dat ding scheef zat.. ik vind het ook geen prettig gevoel geef mij maar een tampon :P |
mn vriend wacht maar een paar dagen hoor:p
Wat een ondingen lijken het me:p |
Het lijkt me erg ingewikkeld, dus ik heb niet echt de behoefte om ze uit te proberen. ;) Ik zou ook echt bang zijn dat ie zou kantelen of dat ik 'm er niet meer uit krijg ofzo.. :|
|
alleen dat filmpje al (n)
( en ook ik dacht dat t over bh's ging :bloos: ) als je dit fijn vind, kun je beter zo'n ander ding kopen, dat heb ik ook wel eens gezien dat is van iets harder rubber en die kun je vaker gebruiken... dan is het in principe niet meer zo duur ( maar dat is dan ook alleen handig als je weet hoe je die dingen moet gebruiken zonder te knoeien) want je kunt ze schoon maken met kokend water en dan zou ieder ander ze kunnen gebruiken :D |
Dat filmje er meteen ook bij. Krijg gelijk herinneringen aan de verzorgingslessen in de derde klas waar de lerares ging demonstreren op een popachtig ding hoe een tampon ingebracht moet worden.
Dit terzijde, ik vind het maar rare dingen eigenlijk. Dat geeft vast een hoop gelek bij het uithalen enzo, zeker als ik dat zou doen. Maarja, misschien kijk ik wel eens even naar een proefverpakking, alleen maar om te weten wat het is. Je moet toch alles een keer proberen vind ik. |
Ik zou veel te bang zijn dat ik dat ding er niet meer uit zou krijgen.. t lijkt me sowieso helemaal niks, bovendien is er niks mis met tampons.
|
Citaat:
Ik heb altijd hele visioenen als iemand het weer eens over die softcup heeft. Afin, heb je dat ding eindelijk goed zitten, paar uur later moet hij eruit. Right. Je pakt dat ding na een hoop gevrot en gewurm, je trekt, hij blijft haken, je trekt harder waardoor dat ding meer de functie krijgt van een katapult en je dus nog een halfuur bezig bent om te douchen en de wc schoon te maken.. Conclusie; het lijkt me drie keer niets :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |