![]() |
Beadies, kralenkettingen
Ik ben een paar keer in de Beadies winkel in Groningen geweest, echt super! Je kunt daar hele mooie kralen kopen en daar maak ik dan kettingen, armbanden van enz! Wie kent deze winkel nog meer?
|
ik ken de winkel niet, maar kralenkettingen zijn idd (y).
|
Ik ken de winkel niet, en weet ook niet wat beadies zijn :confused:
Maar kralenkettingen zijn (y) |
Om van de gelegenheid gebruik te maken: weet iemand waar zo een kralenwinkel zit in Amsterdam? Thanx!
|
tja, mijn kralenketting is ooit gestolen
heb daarna nooit meer de moeite genomen om er één te kopen ..maar hij was eigenlijk toch best leuk |
in arhem is ook zo'n winkeltje geloof ik
buttons en beads ofoz? |
Ik vind ze leuk... zowel voor jongens als voor meisjes...
Ken de winkel niet trouwens :) |
Citaat:
|
Citaat:
Huidenstraat 6 kijk maar op de website www.beadies.com |
Ik ken de winkel niet.
|
jaaaa kralen :)
ik had tot voor kort een kralenobsessie, had ze echt overal.. langs mn broekspijpen, aan de bovenkant van mn rokken, en mja ook op kettingen dus.. Je hebt inderdaad een beadies in amsterdam, maar ik haalde ook kralen uit de intertoys en de bart smit en de plaatselijke stoffenwinkel. Het is nu wel een heel stuk minder, en om eerlijk te zijn draag ik mn armbandjes haast niet meer (omdat ik nu mijn 'vaste' armbandjes heb waar verder niets bij hoort) maar kralen(kettingen ed) zijn alsnog heel erg koel :) |
ik heb er eentje om nek die is van 2 jaar geleden toen ik in Spanje op vakantie was :) in Spanje heb je ze ook echt heel veel
ps: niet dat je naar Spanje moet voor die dingen :P |
Citaat:
|
Kralenkettingen zijn leuk, vooral de collectie van symbols spreekt me aan. Vrolijke kleurtjes :)
www.symbols.nl Ik heb deze trouwens: http://www.endoria.net/upload/index.php/2278066088 Het bijpassende armbandje was kapot gegaan, maar die heb ik weer gemaakt :) |
Beetje kutkwaliteit dat plaatje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach op de meeste zomermarkten staat ook altijd wel een of ander vaag tentje.. dan kies jij de kralen uit en 5 minuten later hebben ze er een mooie kralenketting van gemaakt... ook helemaal niet duur, ik geloof iets van 7,50 (3,4 €) dat ik kwijt was.. maar het ligt aan de hoeveelheid kralen en wat voor soort kralen je neemt..
|
Kralen.... *krijgt spontaan uitslag*
nee sorry .... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |