![]() |
[Mp3] Little Moist Palm.
Ik heb net een track gemaakt en ik wil het jullie best laten horen, maar de site waar ik altijd uploadde is al tijden down. Je voelt hem al aankomen: hoe kan ik uploaden ?
Bvd. |
hmz.. misschien op www.freewebs.com
|
Ik heb me aangemeld en heb een maximum uploadgrootte van 750k. Die file is 8.9M.
Klote-wire.fm. |
Citaat:
|
Ok, tot volgende week dan. (: Bedankt !
|
|
hm, 1 kb per sec (n)
|
1:13:25 remain @ 1 kB/s
|
*** met peren. Nou ja, als iemand een alternatief heeft.. q:
|
ik ben op 3 minuut-en-nog-iets
En het klinkt echt vet! Mooi nummer! Het klinkt alleen niet echt lekker afgemixt, maar dat kan ook aan de 64kb/s liggen :D |
www.deds.nl, of stuur m weer es aan mij op msn en dan zet ik hem (tijdelijk) naast mn chatbox ;)
|
|
Ah, beter. (: Dankje onbekende heer. (;
En dankje Tricks', hopelijk kun je er nu wat meer over zeggen hehe. |
Hmmm (y)
|
Wel relaxte muziek. Wel wat langdradig, eentonig en uit het ritme vallende noten, maar verder wel leuk om naar te luisteren.
|
Huh, ik snap er niks meer van... Liedjes waarvan ik denk dat ze wel potentie hebben worden genadeloos afgekraakt, en deze bagger wordt gewoon gedigt. Ik heb hem helemaal afgeluisterd en ben tot de conclusie gekomen dat ik hier niet voor mijn plezier naar kan luisteren.
Ik kan echt heel veel muziek waarderen, maar dit is niks IMHO... |
Je zou eens kunnen beginnen uit te wijden over wat er zo bagger aan is. Misschien word ik met je hulp wel ooit een potentieel muzikant. (;
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |