![]() |
Hooooooodie's
Vroeger waren er alleen maar grote grijze sporttruien, maar nu zijn hooded top's [hoodies] echt de bomb.
Heb jij stiekem een hoodie van je vriendje gejat, heb je er 1 van je sport/studievereniging of eentje van bikkembergs? Lekker warm, en onder een jasje, of alleen op de zondag als slobbertrui. Zelf heb ik er drié, een mooie grijze van STC Denim waar Bal Boa opstaat, echter deze heeft mijn vriendin gepikt :nono: Een felblauwe van Encore, een label uit Noorwegen, en ook nog een zwarte met groene print van Bikkembergs. Verder vind ik hoodies met een vakje voorop niet zo leuk. Ik zoek er nog wel 1tje met een binnenzakje waar een mp3 speler inkan (y) http://altura.speedera.net/ccimg.cat...ts/6672979.jpg Een hoodie |
ik draag al jaren hoodies eigenlijk
wat was de vraag? |
"Een hoodie" :D
Ik heb vandaag nog een hoodie gekocht want ik vind ze leeeuk (Y) En ik heb nu een andere hoodie aan maar eigenlijk heb ik die veel te groot gekocht omdat ze nog maar 2 maten hadden en de andere maat te klein was. Dus die is een beetje stom. |
ik heb er een van nudie en das te weinig want ze zijn fijn :)
|
Zitten wel errug lekker en zijn lekker warm. Pik die van m'n vriend altijd in op Lowlands als ik het koud krijg 's avonds :D Heb zelf helaas geen. Beetje veel geld tekort.
|
Citaat:
|
Kan me niet schelen of ze ind e mode zijn of niet, het zijn gewoon heerlijke truien. Heb er niet veel meer, moet er nog even een paar bij kopen. Mijn favoriete is een héle oude met een bulldog erop, Georgetown university. En een rode, in Noorwegen gekocht. Ze zijn zooo fijn.
|
Citaat:
|
Heb ze, draag ze sporadisch.
|
Ik heb er 9 ofzo.
Zowel voor slobber- als buitendeurse praktijken. |
Hoodie's zijn goed gekeurd(y)
|
Ik heb een zondagmiddag selectie hoodie's, voor de brakke zondagen.
En ik heb een doordeweek selectie hoodie's voor koude dagen op school (verwarming gaat pas aan als het vriest!). In totaal heb ik er 7. :) |
Ik heb een zwarte van de hm mannenafd. met een doodshoofd en 1 die zo groot is dat het geen hoodie heet maar "trui"
|
fuk die wil ik ook (Y) :cool:
|
Ik heb 4 hoodies, een zondagse en de rest voor de overgebleven wekelijkse dagen.
|
Citaat:
|
zoiets heet toch gewoon een trui :confused:
|
Kheb 3 hoodies, waarvan 1 lelijke die ik alleen zondags enzo draag. De andere twee zijn beiden van de h&m en 1tje heeft een rits. Ik wil nog een grijze.
|
Citaat:
|
zie fotoboek
ik draag niks anders :) |
Ik draag ook vrijwel alleen maar hoodies
wat is het punt :\ |
Citaat:
+ waarom zeg je nou niks terug op msn sn0lliewollie |
Citaat:
|
het woord hoodie :nono:
ik heb al sinds ik 12 was of zo capuchontruien omdat die lekker warm en relaxt waren voor het sporten inderdaad.. later werd het een soort traditie ( :rolleyes: ) om met het team een trui te bedrukken, dus ik heb er nu een stuk of 7/8 die bedrukt zijn met een "grappige" tekst of met mn naam of zo Verder koop ik zelf nooit 'hoodies' om echt aan te hebben naar school, als ik een offday of een relaxt dagje heb dan doe ik wel 1 van die bedrukte aan (y) |
oeh like them (y)
|
hoodies draag ik ook al jaren.
ik heb een rode, groene, zwarte en een zwarte zipup (y) wil mijn collectie nog uitbreiden :) |
Citaat:
|
Ik kan wel huilen als ik iemand 'hooded top' zie/hoor zeggen trouwens. :(
|
Citaat:
|
hoodies :cool:
heb een zwarte, bordeauxrode, beige, rode en een blauw/bruine. |
Heb er 1, zondagstrui.:cool:
|
Ik heb een oudroze van Puma met puma-poema's erop, van Zipper voor heel weinig en daar ben ik verliefd op. En nog een oude Fruit of the Loom uit de tijd dat iedereen ze had.
|
Ik heb een grijze van Senate van mijn ene ex :evil:, een veel te grote zwarte van de dump van mijn andere ex :evil:, een witte H&M van mezelf <3 en bijna een oudroze maar die was 1 maat te groot maar die koop ik vast nog wel in de goede maat.
|
:----(
stom stom stom stom stom |
Citaat:
|
ik heb een hele grote lelijke grijze voor zondagmiddag,
en een hippe mintgroene beetje strakke voor de hipheid:p |
Een paar heb ik er nog van mijn ex, en eentje - die begint al oud te worden - van Janse Bagge Band !!!
|
Ridder als ik jou op straat tegen zou komen zou ik de verleiding niet kunnen weerstaan om je een lekkere harde stoot op je linkeroog te geven :) ( is een compliment )
|
Ik heb een lelijke grijze voor als ik ziek ben, 1 hele grote blauwe voor als het heel erg koud is, 1 blauwe nog en 1 zwarte die wel ok zitten maar die ik nooit echt aandoe. Verder heb ik er ook nog 1 van mn vriendje maar ook die doe ik nooit aan eigenlijk.
|
hoodies zijn erg fijntjes.
maar nu ben ik opzoek naar een bordaux, want ik heb alleen zwarte. maar als ik ze nodig heb kan ik het nergens vinden. |
Ik heb een hoodie van Dunlop :)
Vind het erg fijne dingen.. |
Citaat:
|
hoodies verpesten altijd me haar van achteren, en als ik ze opzet ook van voren :----(
|
Ik heb een te grote zwarte,wegkruip hoodie met gele opdruk.<333 Warm en leuk. (y)
|
Citaat:
|
Hm, ik vind t behoorlijke hobbezakken.. doe ze dan ook alleen aan bij extreme kou of als ik ziek ben. Die strakkere gaan nog wel maar vind ik ook niet echt bijzonder. Heb 2 strakke en 2 wijde.
|
gewoon lekker ja
|
Ik heb 1 hoodie. Ik vind hem heel gaaf, hij is grijs, van Hugo Boss en hij is niet hobbezakkig, hij is gewoon mooi afgewerkt enzo en zit ook niet extreem wijd. Het zit ook superlekker :).
|
Die dingen zijn alleen leuk als er het logo van je eigen universiteit opstaat. Anders zijn ze ongelooflijk chavvy.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |