![]() |
amerikaanse verkiezingen
Ik organiseer met een aantal vrienden op de dag van de amerikaanse verkiezingen (dinsdag 2 november) een feest. Het thema van de avond zijn ook die verkiezingen, en het geheel zal worden aangekleed met op de muur geprojecteerde tussenstanden van de verkiezingen, Amerikaanse attributen en... muziek.
Nou ben ik op zoek naar (alternatieve) muziek die bij dit thema past. Bands, nummers, het maakt niet uit, als je een tip hebt dan is die welkom. Het hoeven echt niet per sé allemaal anti-bush of anti-amerikanummers te zijn, maar uiteraard moeten ze wel op de één of andere manier met het thema te maken hebben. En zo'n beetje elke alternatieve muziekstroming wordt wel gedraaid, van alternatieve pop via metal, dance, hiphop, industrial, electro naar hardcore. Ik dacht zelf al aan vrij voor de hand liggende zaken als system of a down, rage against the machine, 'el president' van drugstore, de nieuwe a perfect circle die er aan zit te komen of het nummer 'amerika' van rammstein (al moet ik die eerst nog luisteren), maar dit is nog slechts een beginnetje. Dus tips en ideeën zouden goed van pas komen. bij voorbaat dank! Offtopic: Ik haat het woord alternatief :( Trouwens: als je interesse hebt in dit feest, 2 november in Maastricht, pm me dan even en dan stuur ik je info! |
2 + 2 = 5 van radiohead
|
:|
|
Adam Freeland.
|
Rammstein - America
Duhh(y) |
Citaat:
Citaat:
|
Ja, maar die van mij is met een 'c' :o
|
|
alkaline trio - ....
green day - american idiot nofx - idiot son of an asshole :rolleyes: |
the presidents of the united states natuurlijk
|
Bob Dylan - The times they are changing
Boudewijn de Groot - Mijnheer de President Anti-Flag........ |
nog meer anti-bush dingen en mijn maag draait om
|
'artists' against bush/ die vote against bush movement is echt té gay
(n) |
Citaat:
idd anti-flag.. ongeveer hun hele fucking repetoire |
KMFDM eh.. mja zoek mar wat leuks uit
Funker Vogt - Nothing New |
Maastricht op een dinsdag? Dat is best wel te doen waarschijnlijk :)
Waar in Maastricht? |
Citaat:
09:00 - 03:00 maar ik zou niet vóór 11:00 komen entree wordt waarschijnlijk 2.50 :) en zoals gezegd is het feest dus niet anti-bush of anti-amerikaans (y) |
bad religion - let them eat war
|
Flogging Molly - Screaming at the Wailing Wall
|
Weet je hoe tof die nieuwe Rammstein is ? (Heb 'em een halve keer geluisterd hehe.)
|
Grunt
|
Ik denk niet dat ik kom :p
Antiflag ja <3 |
erm, er zijn 2 hele cd's vol met anti bush muziek. ze zijn ook heel toepasselijk getiteld rock against bush.....alhoewel t eerder punk is, maarja.......
|
Shadow Huntaz - American Dreams
David Bowie - I'm Afraid Of Americans Sugar Minott - Easy Mr Bush Like A Tim - I Want A Hit In America (y) |
Morrissey - America is not the world
|
Ik vind dit dus een slecht initiatief. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de nieuwe van Ministry, Houses of the molé (y) |
Bad Religion - American Jesus
Oh, of Jimi Hendrix - American Woman Laat maar :( |
Citaat:
|
Citaat:
New Model Army - 51 State (y) |
Citaat:
het is even afwachten... maar ik wil het absoluut niet te gewichtig maken, het moet in eerste instantie wel een feestje blijven natuurlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik draai met cd's ja :o Escapism: er zijn verschillende redenen waarom we hiervoor gekozen hebben. Het oorspronkelijke idee kwam niet van mij en eerst had ik er mijn twijfels over, maar ik ben toch wel overtuigd dat het een erg leuk feestje kan worden met net dat beetje extra. We geven al sinds 1998 vrij regelmatig feesten in de backstage, en langzaamaan begon het een sleur te worden, dus nu waren we op zoek naar iets nieuws... en we hebben dus in overleg met elkaar hier voor gekozen. |
...uhm...rock against bush I en II ??
en berend botje natuurlijk |
Neil Diamond - America
|
gewoon anti flag:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boudewijn de Groot- Welterusten, meneer de president
Bruce Springsteen- Born in the USA Lenny Kravitz- American woman Frank Sinatra- The house I live in Frank Sinatra- New York, New York Frank Sinatra- Chicago Alles van America |
Citaat:
Ontopic: Megalomaniac - Incubus United States Of Whatever - Liam Lynch (y) |
Citaat:
She was all like: ew-ew And I was like: whatever! :cool: :D |
Hmm. Kan je niet gewoon de radio aanzetten?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |