![]() |
[??] Dvd wordt niet gelezen.
Als ik een dvd wil branden dan leest ie de orginele dvd niet dus kan ik die niet rippen.
Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen? En ik had geen idee wat ik tussen de tags moest zetten hier, sorry. |
Als je niet wilt branden, leest die de dvd WEL?
|
HIj leest de dvd idd niet.
Cdroms leest ie wel trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom vaak genoeg mensen tegen die dat niet hebben...en dan pakt ie ze echt niet :) Welk merk+type is et? Speeltie helemaal geen DVDs af (ook geen films) of is et alleen bij DVDR/RWs? |
Citaat:
Staat geen merkje op. :confused: (n) Hij speelt dus geen orginele dvd's af, heeft het eerder wel gedaan trouwens. dvdr weet ik eigenlijk niet, alle soorten cdroms speelt ie wel gewoon af. |
Citaat:
|
Als het gaat om een PC-DVD-speler: wat is de beschrijving die je ervan krijgt in Windows? Dus als je in de Verkenner naar de betreffende drive toegaat? Staat er dan 'DVD-ROM drive' of 'CD drive'?
Wat bedoel je trouwens met 'niet lezen'? Wel geluid omdat-ie op snelheid komt maar geen bestanden te herkennen, of echt helemaal dood (leg je oor ertegenaan om te luisteren)? |
Zo plotseling als die het niet meer deed, so plotseling doet ie het ook weer. :confused:
Toch bedankt voor de moeite. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |