![]() |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan?
Tja, ik open hier een topic over uitgaan, aangesloten van de week het forum "Nachtleven en festivals" gesloten is.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=962434 Aangezien dit niet op het muziekforum hoort en op de andere fora ook niet echt, open ik het hier. :p Oud topic hoeft niet per se worden verplaatst, we beginnen gewoon opnieuw. :p Dus ja, tis zaterdagavond, veel mensen zullen wel uitgaan neem ik aan, waar ga je heen of waar ben je heen geweest??? Vertel het hier in dit topic. TS begint: Donderdag: Feestje in 013. Vrijdag: Niet uitgeweest, voor zover je MVV-Sparta (voetbalwedstrijd) geen uitgaan noemt. :p Zaterdag (vandaag): Dadelijk eerst naar een verjaardag en dan naar de stad (Maastricht). :) En jullie? |
Gister ben ik niet uitgeweest.
Vanavond ga ik wel uit, waar weet ik nog niet, ligt een beetje aan waar de rest heen wil. |
vorige week drum'nbass en techno in de BoHo in bergen op zoom. en vanavond weer, jeej.
|
Wat een onzin.
Maar om maar eens goed te doen: gisteravond ben ik bij Jungle Galaxy XL in Doornroosje geweest. |
Utrecht.
|
Er is hier weinig goede reden tot uitgaan, en dus ga ik heel gering uit.
Geef mij een auto, en ik ben weekelijks te vinden in a'dam. |
gister: niet
vandaag: eerst naar den haag en daarna naar wat vriende en vriendinne eten en film kijken |
Donderdag: niet
Vrijdag: niet Zaterdag: niet Zondag: wel Maandag: wel Dinsdag: wel Woensdag: wel Donderdag: wel. Reden: eerst uitrusten, daarna openingsweek in Leuven. (y) |
gisteren: w2, concert
vandaag: kaatje...maar t was kut |
ik was op een hardstyleparty :eek:
mja gratis kaartjes en niet door dat het een hardstyle party was ofzo ervoor verjaardag van vriendin en nadat we erachter waren dat het een hardstyleparty was naar de kroeg gabbers zijn top |
Ik ga nooit uit :o Tenzij je een bezoek aan de bios daartoe rekent.
|
Zaterdag: Valkenswaard, Senaat en Pot Belly Pub
|
naar de dichtbijzijnde stad geweest.
|
Citaat:
|
Vrijdag: Noordwijk, zeepaardje was leuk :)
Zaterdag: Noordwijk, de wurft... was iets minder leuk.. Zondag (vanav): Noordwijk, zeepaardje.. classics avond :) |
Beachparty @ De n8w8 in Maastricht
|
Nergens, ik voelde me niet lekker.
|
vrijdag avond naar de Vera in Groningen, keiharde deathmetal live! Mörk Gryning en 2 Groningse bands, die nog goed waren ook! zaterdag niet uitgegaan omdat k zondag (vandaag) fot moet zijn......
|
Skithut in Breda!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben niet uitgeweest.
|
vrijdag niks
zaterdag naar een feestje van iemand uit m'n klas :) |
De Bingoavond in de bejaardensoos.
|
mn stamcafe :cool:
|
'k Was/ben ziek, maar wilde vrijdag wel naar een leuk café hier in M'tricht gaan, met nog wat mensen, gewoon wat drinken.
Mijn echte gare-dans-dagen zijn achter de rug :P |
Palladium :o daarna een beetje overal en nergens ;)
|
Ik ben gisteren in Zaandam naar optredens in 'De Kade' geweest waar allemaal alternatieve rock/metal/ska bands optraden. Entree was 1 euro. :D
The Curtains, Paralyzed, Pane, Nas Drovje |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
Dat was ook wel nodig natuurlijk. Een snelle jongen als jij geeft dat ding vast flink op z'n donder. |
Amsterdam, rembrandtplein
|
Verjaardag, de hele dag...maar tegen de avond bij die gast thuis wezen hangen en zuipen + film kijken.
|
Citaat:
|
Een verjaardag (y)
|
Citaat:
|
Het was wel tijd voor een pauze, alleen donderdag ff weg geweest. (y)
|
gisteren, feest op werk met mijn collega's dus
|
Citaat:
|
Gisteren naar een jeugdhuis,waar onze fuif plaatsvond,en het was fijn.
|
Citaat:
en jungle is toch kei vet? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom heb ik altijd het idee dat Mr. Oizo deze topics alleen opent om maar te bewijzen dat hij is uitgegaan en dus een leven heeft?
|
Citaat:
|
cultuurnacht in den haag
was egt heel gaaf en mooi |
Citaat:
|
Donderdag: nieuwe pony gekocht in Den Ham ( niej egt uitgaan of zow, maar heb wel 3 uur in de kantine gezeten :D )
Vrijdag: moes turnen, dus kon niej weg Zaterdag: plaatselijke disotheek Lucky :D Zondag (welke ik overiges heeel erg haat): doodverveelt :( :( En peniciline-kuur, en keelontsteking :D :p |
Ik ga eigenlijk nooit uit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |