![]() |
--"Angel"--
Hoi!!!
Waar zijn hier alle Angel fans!!!??? (ps, Angel is verhuisd naar maandag) |
Ja ik miste het donderdag al zeg. Maar gelukkig zenden ze het nog wel uit. (Y)
|
kvind het wel een lekker ding, die david.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat moet de )-( voorstellen? de H? van Hinder?
|
Citaat:
|
oh.. nee ik dacht al. Het lijkt niet erg op vl ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kijk het wel af en toe, en niet vanwege David Boreanaz. :nono: Vergeleken met Buffy is Angel zoo veel beter. In tegenstelling tot Buffy heeft Angel wel een thema. Waar Sarah als een puberend meisje om onverklaarbare redenen elke nacht op demonjacht gaat en iedereen in elkaar loopt te meppen, heb je in Angel te maken met een vampier op zoek naar zijn ziel of met een ziel. De verhalen zijn beter, de personages vullen elkaar ( waar is Cordelia trouwens in seizoen 5?) aan en er is een soort van chemie in de groep. Iedereen heeft zo zijn momenten in Angel en bevat ook nog eens goede grappige momenten, die daaruit meestal voortvloeien. Buffy is eerder kinderachtig. De spin-off overtreft het origineel, maar daar kijk ik niet echt van op, sinds ik CSI heb gedumpt voor de spin-off over Miami en Law and order voor Criminal intent. |
hm ja wanneer komt Cordy nu weer eens terug :confused:
|
Dus vandaag wordt de ep van vorige week donderdag uitgezonden?? Of heb ik nu weer 1 gemist??
|
Citaat:
|
Angel was leuker toen Doyle er nog gewoon was.
|
Citaat:
|
Ik vond de serie angel sowieso angstwekkend saai.
Wat mij betreft had hij het bij buffy moeten houden. |
Buffy is saai. Angel zo mogelijk nog saaier.
|
Ah vandaar dat ik gister ineens Angel voorbij zag komen. Nu weer op de maandag dus :)
Ik volg het eigenlijk niet echt, zo af en toe kijk ik eens, maar ik vind Angel niet erg spannend. Buffy is veel leuker. Mja heb Angel ook nooit vanaf t begin gevolgd, dus heb de eerste seizoenen ook nooit gezien, dat scheelt misschien wel. Vorig seizoen heb ik t trouwens wel proberen te volgen, maar nu t nieuwe seizoen heb ik nog niets van gezien... |
Dit is volgens mij het laatste seizoen ook. Ik volgde het eerst ook niet, maar vorig seizoen ben ik eigenlijk begonnen met kijken, en ja dat 'moet' je wel blijven kijken he:p
|
Damn, dan heb ik het dus gister gemist.
|
Citaat:
|
Citaat:
En gisteren was wel 'grappig': Angel: 'The numberboys?' Het laatste seizoen ga ik wel afkijken, anders heb ik helemaal voor niks al die herhalingen, verplaatsingen, kanaalwisselingen enz. moeten doorstaan. |
mensen! angel is toch grappig! hij is altijd zo droog.. :)
|
Leuke serie, kijk het bijna nooit meer, though :(
|
Citaat:
ik ben het helemaal met je eens! buffy werd echt afgezaagd!! en idd, angel de serie, zit denk ik goed in elkaar. ik vind dat ze ook wel goeie humor hebbne de laatste tijd. Cordy ligt in een coma, sinds ze geboorte gaf aan die Jasmin, dus het zal vast nog wel even duren voor ze weer terug komt in het verhaal. wel jammer! im vind dat dat hele Wolfram&Hart het wel een stuk interessanter aakt! (y) |
Ben ik het helemaal mee eens, Buffy vond ik ook niet zo leuk meer. Kwam vooral door Buffy zelf. Tara, Xander en Willow vond ik wel de leukste personen.
Maar Angel blijft toch wel :cool: Alleen Cordelia moet nu maar wel even binnenkort terugkomen zeg.. |
(y)
Citaat:
jah, cordelia meot er maar weer in komen hoor!! :p |
Citaat:
http://perso.wanadoo.fr/artangelseri...le%20Cordy.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De momenten dat hij grappig moet zijn, vertrouwt hij op clichematige foefjes om het publiek met zogenaamde droogheid aan het lachen te krijgen. zonde, zonde. |
Ik vind de serie Angel echt veel leuker dan Buffy. Al was de laatste aflevering vet slecht (n) .
|
Ik vond het een lichtelijk zwaktebod dat de serie steeds versterkt moest worden door karakters die al in het Buffy wren voorgekomen. De verhaallijn van Angel deed in principe niet onder voor dat van Buffy. Sterker nog ik denk dat het bij tijden beter was. Alleen de karakters waren niet al te sterk. Dat bleek maar eens toen Allyson Hannigan in een gastrol als Willow meteen de sterren van de hemel speelde. Misschien komt dat door haar zelf, maar het komt ook omdat de karakters nogal flauw en oppervlakkig zijn.
Ook jammer vind ik dat er zo weinig uit Wesley is gehaald. In het karakter zat veel meer in dan tot uiting werd gebracht in de serie. Toch vond ik het een zeer vermakelijke serie. De spanning en de plots waren vaak van hoge kwaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga toch meer voor Wesley eigenlijk ;) (Y)
http://www.stakesandstones.co.uk/ang.../an1wesley.jpg http://bloodylove.free.fr/gal-s5/wesley01.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ieh, mooie foto's van Wesley (y) . Wes is lief!
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Las net op de website van veronica:"Minder Cordelia
In het vijfde seizoen vallen een paar wijzigingen in de rolbezetting op. Charisma Carpenter (Cordelia Chase) is niet langer lid van de vaste acteursgroep. Haar karakter was volgens de schrijver, Joss Whedon, ‘te volwassen' geworden. Ze is vervangen door Mercedes McNab, in de rol van Harmony Kendall, een rol die ze ook al in ‘Buffy’ speelde. Van de originele cast is daardoor alleen hoofdrolspeler David Boreanaz (Angel) over. James Masters heeft als laatste acteur de overstap van ‘Buffy’ naar ‘Angel’ gemaakt en draait nog één seizoen mee in de rol van Spike." Jammer van Cordelia. Maar Spike is ook gaaf. Wel een enorm lomp tijdstip, 23.10 uur (n) |
buffymensen zijn stom
maar nu valt het nog mee vergeleken met dat seizoen dat doyle wegging en wesley er voor in de plaast kwam toen was het alléén maar buffy |
Doyle is trouwens in het echt dood he (Glenn Quinn) :eek:
Ik vond m ook altijd zo schattig emt dat accent :( De eerste seizoenen waren echt veel beter, het is nu wat ingezakt. De verhaallijn met Darla vond ik leuk, met Connor als baby dus, maar de puberende Connor vond ik niet leuk/interessant. Ik vond de vroegere Cordy ook leuker, alles is nu zo donker en humorloos. Dat hele gedoe rond Wolfram&Hart vind ik ook stom. Als ik nu langszap en 5 minuten blijf kijken ben ik gewoon niet geboeid, bij Buffy had ik dat nog wel, al was dat ook crap de laatste 2 seizoenen (n). edit: las net een bericht over dat Cordelia te volwassen is geworden, dat vind ik dus ook. Wel goed dat ze volwassen is geworden, maar je vind gewoon de oude Cordelia er ook niet meer in terug. Ze was gewoon helemaal een ander persoon geworden (n) |
ze leek net 35
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |