![]() |
Bikkelhard kinderleed, en een slecht gedicht.
Bikkelhard kinderleed, en een slecht gedicht.
Speel maar met je poppen trek de haren er maar uit Trek de armen van haar romp en snij maar in haar huid Want nu jij toch verlaten, en verloren bent mijn kind Dan moet je iets met je agressie waar jij zelf baat bij vindt En ik kan je niet helpen je wilt niet langer praten Alle psychiaters ben je stuk voor stuk gaan haten Dus het geeft niet meisje dat je al je poppen nu vermoordt Het geeft niet, nee het geeft niet zolang je mij maar heb gehoord; ik hou van je, zoals je bent |
ik vind m leuk! loopt ook lekker.
vind m top (y) |
Slecht gedicht? Nee hoor.
Oh hij is weer mooi! Ik vind de toon erg ontroerend; alsof je het zo echt tegen dat meisje zou zeggen. Ik word er stil van. Achter vind in de tweede strofe en vermoord in de vierde strofe moet trouwens nog een t. :) |
Oeps :nono: Stomme fouten voor iemand die les moet geven aan kindertjes!!! :bloos:
Heb het snel verbeter..... :confused: .......opgelost! ;) Grtjs. |
Hihi. :)
|
En ik kan je niet helpen
Deze zin loopt imo niet echt lekker, ik zou hier een lettergreep voegen tussen 'kan' en 'je'. Het is zeker geen slecht gedicht, al vind ik de laatste zin erg jammer en niet mooi passend bij de rest. Er spreekt echt agressie en irritatie/wroeging uit, wat ik erg goed vind. Normaal vind ik 'je' altijd mooier dan 'jij', maar in jouw gedichten staat het laatste echt heel goed (y). |
Die laatste regel zou ook moeten rijmen :( . Nu staat hij er een beetje los bij, alsof hij er eigenlijk niet bij hoort. Zou je de laatste vijf regels niet in 1 vierregelstrofe kunnen krijgen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |