![]() |
wie herkent dit?
je zit op zaterdagavond thuis, door de wijn bij 't eten ben je enigszins aangeschoten, en opeens zit je met een biertje voor de computer, half melancholiek omdat 't je niet meezit in de liefde :-), half opgewekt door de alcohol, en je denk inene: ik ga weer es chatten! sinds m'n 17e niet meer gedaan...
anyway, op naar TMFweb... geen woord tussen te krijgen! of iedereen kent elkaar al, of ze zijn allemaal 14, of het niveau is zwaar bedenkelijk... wat is er gebeurd met internet als utopie? |
fucking hell!!!! nu word ik helemaal zwaar melancholiek! de klaagmuur, algemeen gebabbel, mooie herinneringen naar vervolgen tijden ;)
|
Heey, dat is lang geleden SnOrKel :D
Waar ben jij al die tijd geweest? |
heb eigenlijk het hele forumleven vaarwel gezegd! maarja, ik zat in m'n eentje hier en ik dacht: es effe kiek'n of er nog iets veranderd is. nee dus :-) had eigenlijk gewoon zin om weer es die rush te ervaren dat je met een compleet onbekend iemand een erg koel gesprek kan hebben op een of andere chatbox zonder dat je ook maar iets over die persoon weet
|
Citaat:
|
ach, zo geweldig was 't allemaal niet hoor. vroeger bracht ik echt veel tijd hier door! daar had ik wel iets nuttigers mee kunnen doen. als ik bedenk hoeveel vrienden ik aan 't forum heb overgehouden... dat is op geen handen te tellen!
|
Jou ken ik ook nog wel. :cool:
|
Nee, dat herken ik niet.
|
neuh ik herken het niet meer. Het is gewenning geworden
|
Achja, steeds meer jeugd krijgt de kuren die jij "vroeger" hebt gehad
|
Je moet ook geen wijn door je eten doen..
|
Heel herkenbaar, serieus. :D Beetje depri muziek luisteren omdat dat toch moet op za-avond (hmmz :p), maar toch willen ouwehoeren op *een* chat. En elke keer valt het weer tegen, haha. Alleen die wijn doe ik niet. :nono: :p
|
Ik heb geen behoefte meer aan doelloos chatten.
|
waarom ben je dan op een doelloos forum?
|
Nou Snorkel, je hebt de uitgang wel vaker gevonden..... ;)
|
Bewaking!
|
Het moet wel heel erg slecht met je gesteld zijn als je naar tmf chats gaat.
|
Citaat:
|
A oldie :)
|
kijk daar heb je het forum voor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet je ook vooral op tmf gaan chatten :D
Maar nee verder herken ik het niet. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
by the way op 'dr martins' na ben ik het eens met je hele 'ja'lijst. of eigenlijk, jij bent het eens met mijn ja-lijst hahaha :D |
Ik herken het niet, alhoewel ik laatst een projectje had met nog een paar andere forums op schatboxen.
Gewoon roepen dat je hartstikke geil bent, en je hebt aandacht, zo lijkt het. Wat is er met de jeugd gebeurd? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wou helemaal niet sexchatten! ik wou gewoon babbelen over koetjes en kalfjes maar dat lukte niet zo :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik jou was zou ik eens een christelijke chatbox beozeken, daar hebben ze het vast over allerlei morele goedgekeurde onderwerpen. Je hebt alleen pech dat het vandaag zondag is. :p |
oh maar 't hoeft niet over morele onderwerpen te gaan hoor! bovendien zat ik in de 18-25 chatbox. en dat was even bedenkelijk! maar ken je een goeie christelijke? :-)
|
Citaat:
Van die zwaar christelijke mensen uitschelden op zondag. (y) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geweldig!!! zou je ze kunnen overtuigen dat god niet bestaat?
|
hmm dat meisje op de voorpagina is erg knap. een van gods beter schepsels :S toch maar even een login aanmaken ghegheghe :evil: <-- zouden ze die smiley hebben?
|
|
Citaat:
zullen die gasten daar leuk vinden. het duurt alleen een paar uur voor je een bevestigingsmail krijgt |
Citaat:
|
Dit is echt koel!!! hier kun je met een soort computer babbelen die vervolgens bewijst dat god bestaat... vooral dat stuk over saturnus is erg clever...
http://www.onbekendegod.nl/zinnen.asp?zin=31 |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat er maar 1 Jezus was? :| :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien is brian nog wel vrij?
|
Citaat:
|
Citaat:
wie doet er nog meer mee? we hebben nog een Vader en een Heilige Geest nodig :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |