![]() |
Gilmore Girls [deel 6]
|
Ik heb dat hele Digger stukje een beetje gemist geloof ik..
Hij wilde met Richard gaan samenwerken ofzo? En Richard moest hem eigenlijk niet, maar nu heeft ie besloten toch maar wel samen te gaan werken? En dat telefoontje heb ik helemaal gemist dan.. |
Citaat:
En met dat telefoontje vond ik ook verdacht. |
Haha ik dacht dat ik echt de enige was die zo paranoia was over dat telefoontje, maar nou blijkt iedereen dat toch wel verdacht te vinden lol :cool:
En hij zit idd in t filmpje, dus een vaste rol, maar dat had van mij nou ook weer niet gehoeven eigenlijk. Ik kan me namelijk geen rol voorstellen die belangrijk zou kunnen zijn voor de serie. Tenzij t de nieuwe lover van Lorelai wordt of hij een zoon heeft waar Rory verliefd op wordt ofzo...zoiets zal het dan ook wel zijn :p |
Citaat:
En ik dacht dat Richard wat op zou vangen van dat gesprek en dat dan bleek dat die Digger helemaal niet zo oprecht was en dat ie dan Digger het huis uitzette. Maar goed, bleek allemaal niet waar.. |
god dat idee had ik nou ook al. zijn wij nou te paranoide (of hoe je dat ook schrijft, sorry) of gebeurt er straks echt nog wat?
ik denk dat we te veel series kijken..... we verliezen het vertrouwen in de 'goede' mensen.... |
Ik zal jullie maar even redden, voor degenen die het willen weten :p
Spoiler
|
wanneer komt jess terug?
|
reactie op spoiler niet slaan:
Spoiler
|
Citaat:
|
Haha ik wist t !!!:D
|
Citaat:
Spoiler
|
ohoh, ik moet me echt inhouden om die spoilers niet te lezen..
|
haha, lees ze maar niet nee.
bij charmed kan ik t nog wel weerstaan, hier niet meer |
Rory is een tutje. :o
En Sookie was grappig. 'I dont want to be pregnant!!' 'What are you gonna do, walk it off?' :D |
Omg ik heb alle spoilers gelezen :( En ik weet ook al wie Seth gaat kiezen in The OC (al ben ik dat bijna vergeten :)) Argh moet et echt afleren bah.
|
*zwijmel zwijmel zwijmenl*
voor de tweede keer gezien, maar het blijft echt één van de mooiste afleveringen als je het mij vraagt :o |
Citaat:
die met jess en de sprinklers, en nu deze. welke aflevering was het vandaag? De paar belangrijkste dingen, ik hoef geen heel verslag :) |
Citaat:
|
mooie ep vandaag hoor niks mis mee, wou alleen nog ff (ten overvloede waarschijnlijk) melden dat die cherry (of hoe je t ook schrijft) een verschrikkelijke doos is!!!
zo dat lucht op... :) |
had deze nog nooit gezien, leuke epi ook over lorelai allemaal enzo :cool:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
|
Vanavond weer :D
Ik heb zin in een zielige aflevering :o |
Damn, moet ik nog wel even de video 'maken', want op dit moment heb ik alleen beeld, geen geluid :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*danst* nog maar 2 uurtjes!!!! :cool:
|
Ok, geluid gaat niet lukken, dan maar het eerste kwartier missen, of opnemen zonder geluid en dan erna kijken.
|
ik heb +- 1ste minuut gemist maar ik had het gevoel alsof ik midden in de aflevering startte :s
hebben ze andere scriptschrijvers ofzo? om 1 of andere reden voelde het vreemd (behalve gesprek tussen rory en dean en gedoe met lane en band)... of ligt het aan mij? ik had het vorige week ook al (week daarvoor niet). Ik vond het trouwens wel grappig dat ze zeiden dat Dave in Californie was gaan studeren :p gedoe over dragonfly vond ik een beetje langdradig, Michel vond ik echt grappig (met fototoestel die hij allang op de zelfontspanner had gezet :D ) en stukje met het vrijgezellefeestje was ook wel (y) .. maar ik wil nu weten wat er was gebeurt als Rory wel naar de bruiloft was geweest etc.. |
haar haar is stom
dat ze niet naar de bruiloft gingen was stom meer van hetzelfde was stom ik wil meer yale de aflevering was gewoon stom! alleen michels haar was leuk <3 |
haar haar is leuk. veel vlotter
en ik vind dat taylor uit de serie moet. hij is niet meer leuk irritant, maar gewoon dat ik wegzap aals hij in beeld komt (n) |
en dean is een hottie <3
|
oh yeah.. dean _O_
|
ik wil meer jongens, meer studiecrap en meer affaires
oh ik ben zo'n puber |
hij is veel leuker met langer haar en een beetje ongeschoren
|
Citaat:
|
ja. maar hij is wel lang
edit: ik vond trouwens rory er voor het eerst neit tuttig uitzien :eek: dat was toen ze dat korte rokje met die laarzen aanhad. |
jamaar dat haar
|
Citaat:
edit: ik vind dat haar juist zo veel leuker! echt veel vlotter. ze ziet er wat ouder uit ook |
oja
dat klopt wel dus het kan |
Dean :D
Taylor inderdaad te irritant en waarom laten ze niet even zien waarom Luke ze nu niet bij de bruiloft wilde hebben? Alleen omdat Dean in z'n dronkenbui over Rory had gelald? Tss En ik vind d'r wel met dit korte haar ouder lijken, en dat uberhippe waar Michel eerst ook was :) |
Ik ben wel de hele tijd voor een Jess-Rory relatie geweest maar ik vond het gisteren toch wel heel zielig voor Dean; why didn't she love me. :(
En Luke die niet wist wat hij moest doen en tegen Rory zei ga niet naar de bruiloft. En Kirk is een schatje. :) |
oew het klinkt wel leuk..heb het opgenomen dus kan het vanavond pas kijken :(
|
Rory had juist wel naar de bruiloft moeten gaan, want dan waren ze misschien niet getrouwd en dat had ze waarschijnlijk veel problemen bespaard (ik denk niet dat het huwelijk veel gaat worden namelijk). Maar goed, dat wilde Luke blijkbaar voorkomen. Ik vind het nog steeds belachelijk trouwens dat Dean op zijn 18e/19e gaat trouwens met een vriendin die hij amper een jaar heeft.
Taylor is inderdaad irritant, van mij mag hij wel de serie uit. En ik wil een Kirk-fanclub beginnen :o Dean vond ik eerst de hele tijd vervelend, maar nu vond ik hem wel weer leuk :o Ik hoop dat het volgende week weer over Yale gaat. |
Ja ik vond de aflevering deze en vorige week minder leuk dan normaal. Of minder leuk dan de eerste, misschien was die zó leuk dat deze in het niet vielen.
Ik vond Sex and the City erna veel leuker :o Dat heb ik normaal echt niet. Maar inderdaad. Meer Yale. Meer jongens. |
Ik vind het juist wel een mooie aflevering.
Luke wou er toch nog over beginnen tegen Dean, maar Dean gaf hem volgens mij een beetje de indruk van dit is mijn keuze, dus toen vond Luke dat Rory maar beter niet kon gaan, ofzo? Nouja ik snap Dean wel opeens (y) En het einde vond ik ook wel mooi van Rory. |
Leuk dat Michel en Dean weer meespeelden :)
Dean was mooooi! Alleen dat ieniemienie-snorretje vond ik wat minder. Ongeschoren is wel hip, maar niet als het maar net zo'n beetje is. Nou ja. Ik kreeg zelfs twee smsje van mn zusje over hoe mooi Dean wel niet was :D Nu vraag ik me af of ze ooit bij elkaar zullen komen. Dean vindt rory duidelijk nog leuk, en rory dean ook wel geloof ik.. en ik vind het een beetje raar dat we niet meer gezien hebben van het huwelijksaanzoek op zich zeg maar. Vorig seizoen waren het nog gewoon twee jonge verliefde mensen, en nu ineens trouwen op hun 18de.. Tijdens dat stukje waarin Dean dronken was en hij over Rory praatte kreeg ik voor het eerst dit seizoen weer een echt Gilmore Girls gevoel :) En dat wil ik vaker! Rory's haar vind ik ook minder leuk zo kort. Kirk is :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |