![]() |
Extince
w00t, hij roelt echt wel dus he :D
en toevallig komtie ook nog uit mijn woonplatz ook :D yo yo het is de exteronaldus :cool: Oosterhouts trots..................Peterrr Kops |
Wel dope ja
|
2 maanden geleden ofzo live gezien, wel vette shit
maargoed binnenlandse funk heeft ie nooit kunnen overtreffen |
Wel grappig, maar opgezwolle overheerscht.
|
ik vind nederhop niet zo, en extince al helemaal niet
|
extince is wel dopey
|
HAHAHAHAHA, hij roelt keihard joh!
|
Binnenlandse fonk was wel dope......verder nix meer van die kerel gehoord....
|
Als die gasten iets te melden hebben, laat ze het dan in boekvorm doen. Ik word zó geirriteerd van die opgefokte raptroep.
|
Ik vind extinxe best tof! Ben zelfs eens naar een concert geweest..( zal er niet bij vertellen dat ik extince zelf niet meer heb gezien door de bustijden :o )
|
Citaat:
eh ik heb extince gezien met zn tweede jeugd tour en ik vond het heel leuk :o |
Citaat:
Straks gaat die nog vertellen dat DJ Shadow dance is en slechter is als Dj Tiesto. |
sjeweettog
|
Citaat:
Ontopic: Ik ben er niet zo dol op. |
extince is goed (y) maar ehm waar heb je die wijsheid vandaan dat het opgefokt is?
|
Ik heb hem gezien op de Powerunlimited game event. Maar ik wou gamen, niet naar zo'n lijphoofd luisteren. Maar though, k ben hem wel dankbaar, want er stonden dankzij hem kortere rijen.
|
ik vind extince gaaf,doch vind dat nieuwe album niet super,maar viervoeters,kaal of kammen etc etc zijn natuurlijk classics
en ik heb een keer met m gepraat vorig jaar want ik kwam hem tegen :cool: |
Ben ik de enige die hem niet "dope" vind dan? Okay spraakwater kan nog wel maar wat ie nu aan muziek uitpoept en het image wat hij zichzelf aanmeet is niet echt mijn ding. Ik hou het wel bij OP :)
|
ik vind hem wangstah
|
Citaat:
Ontopic: Spraakwater was zò gaaf. |
ja hij's goed
|
hij's zeker wel vet ja.
|
Hij is zo relaxt als een onbewoond eiland, dus probeer hem niet te koloniseren.. JE WEET ! :rolleyes:
|
ik kommem ook af en toe tegen, hij komt uit oosterhout, komt hier nog vaak (ik woon ook in o'hout)
dus... heeft hier op de mavo gezeten, klas hoger als mn ma, maar mn ma was weer heel goed bevriend met Peter's broer, etc. etc. ' It's a small world, we live in these days |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |