![]() |
chimera
ik zie ik zie wat jij niet ziet
en de kleur is.. is er niet kleuren vervagen terwijl illusies ontstaan weet je.. ik was niet maar ben geweest |
Ik vind hem wel mooi.
ik was niet maar ben geweest Goed (y) Het is wat simpel, maar juist door die eenvoud spreekt het me wel aan. Wel vind ik dat 'wijl een beetje verwarrend. Dan denk ik dat ik terwijl daar toch mooier vind staan. |
Ik ben er eigenlijk zelf nog niet helemaal tevreden over.. Maarja 'k weet niet hoe 'k em kan verbeteren. Iemand idee?
|
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet
en het heeft alle kleuren met namen die me mijn eigen naam doen vergeten... Is het begin van een gedicht van mij. Het gaat over een trip, illusies dus, werkelijkheden, vaagheden. Maw. Cliché ^^. Van mij dateert uit 99, maar het is dus blijkbaar een makkelijk iets om te gebruiken. Er zullen dus nog 100en zijn die zo beginnen en wssl komen die ook in de buurt van illusies. ik was niet maar ben geweest. Komt me ook vrij bekend voor, misschien dat ik het ook wel eens heb gebruikt, maar het kan ook zijn dat het gewoon is omdat het nogal simpel is gezegd. Het klinkt wel mooi, maar toch... |
Ochja 't was maar een probeerseltje van mij. Het kwam zo in me op..
liefs mij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |