![]() |
Sims 2 loopt vast!!!
Hoooooi,
Mijn zusje en mijn vriendin hebben de sims 2 net nieuw. Maar als we hem instaleren en daarna opstarten komt er te staan het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten. Dus kunnen we het niet spelen we hebben het al op meerdere computers geprobeerd!!! kan iemand ons helpen?? |
Citaat:
|
drivers up to date?
pc voldoet aan de specs? |
Naar Games...
|
www.thesims2.com daar staat een faq, kijk daar maar eens :)
|
Nieuw niet gedownload!!
|
Ja het voldoet aan alle eisen!!!
|
windows eraf smijten en opnieuw installeren wil soms wel helpen
|
Hele windows?? je bedoelt helemaal opnieuw formateren?
|
Citaat:
|
Kga niet alleen voor dat spel hem helemaal formateren hooowr
|
Citaat:
|
Citaat:
En volgends mij is dit je probleem, hoewel we niet weten welke windows versie je gebruikt. |
Stel dit soort vragen nou eens in het juiste topic... :rolleyes:
|
Citaat:
Dat deed ze... Het is namelijk een software probleem, dus heeft ze het bij S&M gepost. Alleen daar is het om de 1 of andere duistere reden verplaatst naar games. Het is een game maar dat is bij mijn weten toch nog steeds software:p. En het lag naar het schijnt aan haar instellingen van dr Windows (tnx to Freyk die het ff helemaal uitgezocht heeft;)) |
Offtopic:
Citaat:
Als iedereen nou eens de moeite nam om goed te zoeken op het net,..... |
Ik had net hetzelfde voor, ik heb de Sims 2 verwijderd en terug geďnstalleerd en toen lukte het dus wel:)
|
Ik had ook 't zelfde, herinstalleeren hielp (duurd wel lang zeg die 4 CD instal.. Boringggg)
|
Citaat:
|
Citaat:
Formateren is nooit slecht om zo eens in het half jaar te doen, je wil niet weten hoeveel troep je daarmee op kan ruimen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit van DirectX gehoord????? ff windows update gebruiken en dan directx installeren en klaar is kees... had ik ook
|
Citaat:
Ook zal het niet zoveel uit maken, omdat directx bij iedere installatie van windows erop word geinstalleert. |
Citaat:
vrijwel élk spel dat directx gebruikt zal t indien nodig automatisch instaleren : hiervoor levert microsoft heel handig DirectSetup, zodat de ontwikkelaar maar 1 regeltje code hoeft te gebruiken om alles automatisch te laten verlopen. |
Gewoon terug gaan naar de winkel, en je geld terug vragen...
Dan kan je gewoone en goeie kopen in een andere winkel! :D |
tis wel de goejuh denk ik!!
en we hebben XP dus ik denk (zoals op die faq stond) dat ik het bij de administator geval moet instaleren en het daar alleen speel want als ik het bij een ander acount open doet hij het daarna helemaal niet meer dus dat ga ik maar eens proberen dankuh voor jullie hulp!!! :d |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |