![]() |
Wat zou jij doen als je geen kinderen zou kunnen krijgen?
Zou je je erbij neerleggen? Zou je een kind adopteren? Zou je dingen als KI, IVF, draagmoederschap etc proberen? Waar ligt bij jou de grens?
|
Neuken
|
Ik zou me er bij neerleggen en een weeshuis openen ofzo. Maar dat wil ik zowiezo ooit doen.
|
Citaat:
Geen idee eigelijk, adopteren denk ik. |
Als mijn partner echt een kind zou willen hebben dan adopteren. Maakt het haar weinig uit dan me erbij neerleggen.
|
adOptie___
|
^^^
Ad0pti3 ofzo:S maarja ach, gewoon geen kinderen,kan ook best lekker rustig zijn opzich. |
Ik zou blij verrast zijn, want ik wil helemaal geen kinderen.
Misschien dat ik het later wel jammer zou vinden, maar daar kan ik niets over zeggen. |
Een andere hobby nemen ;)
|
Wat ik zo belachelijk vind is dat wanneer men geen kinderen kan krijgen, geld van de regering vraagt om ze toch te kunnen bezitten.
Als ik graag een nieuwe telefoon, een zak koekjes, een kamerplant wil hebben stap ik toch ook niet naar de regering! |
Dan zou het leven voor mij geen zin meer hebben. Waarschijnlijk zou ik me terugtrekken van het moderne leven en me als kluizenaar in een ongerept oerwoud of in de bergen gaan vestigen, levend van de jacht/visvangst.
|
Ik zou wel andere manieren zoals IVF proberen, want dan is het gewoon een kind van mij. Als dat ook niet kan zou ik het accepteren. Ik zou geen kind adopteren ofzo.
|
Ik zou me eerst een periode heel erg kut voelen denk ik. Maar uiteindelijk zou ik toch kinderen willen, op wat voor manier dan ook. Maar ik zou niet zo snel voor een draagmoeder kiezen, dat vind ik een heel raar idee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt er aan uit welke behoefte ik een kind neem. Elk mens neemt toch vanuit een of andere behoefte (ongelukjes nagalten) uit een bepaalde behoefte een kind. Vaak wordt het als middel gebruikt om een relatie te redden. Om zo te proberen er nieuw leven in te blazen. Ook dient een kind vaak als iets om zelf troost uit te putten, je hebt iemand waaraan je gek genoeg troost uit kan verlenen. Maar ook nemen mensen een kind om hun leven zin te geven. Ze denken op een punt is dit nou alles wat er is.
Uitgaant van een van deze of andere redenen om een kind te nemen, denk ik dat je dan pas moet kijken of een van de andere opties ook past. Ik zou sowieso niet zo snel beslissen, want als ik een kind neem, moet ik het ook echt willen. Niet om mijn relatie te redden of iets dergelijks. Maar hoe je het wendt of keert, je neemt een kind toch uit een egoïstische behoefte. |
Ik kan sowieso niet zwanger raken door een vrouw, dus als ik kinderen wil, wordt het sowieso 1 van die opties.
|
Gewoon door gaan met m'n leven die zoiezo al kinderloos zou worden :).
|
Juichen
|
Citaat:
|
Ik zou dingen als ivf niet proberen, maar 'gewoon' een kind adopteren.
|
kind adopteren. Doe ik denk ik ook als ik wel kinderen kan krijgen.
|
me erbij neerleggen of adopteren. maar adopteren lijkt me zo'n raar idee..
|
Wat ik zou doen als ik geen kinderen kon krijgen? Ik zou het nogal raar vinden als ik opeens wakker werd en ik opeens zwanger was :P hmmz dan zou er toch een genetische fout moeten zijn...
|
Citaat:
|
Als ik geen kinderen zou kunnen verwekken dan zou ik weinig hebben aan in-vitrofertilisatie. Het probleem ligt dan immers niet bij de onvruchtbaarheid van mijn vrouw. Ik zou zelf niet direct de behoefte hebben om een kind te adopteren, daar zou ik echt lang over moeten nadenken.
|
Niets anders dan anders?
|
adoptie
|
Bidden tot G-d of hij ons alsjeblieft kinderen wil schenken.. en wachten... wachten... als het echt niet gaat, dan adopteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die zin van jou interpreteert anders wat IK zou doen als ik geen kinderen zou kunnen krijgen.. maar laat maar, aangezien het toch geen zin heeft dat te vertellen omdat iedereen toch zijn gelijk moet hebben.... Tegen de tijd dat ik ooit kinderen wil (want daar denk ik geeneens aan) zal er vast wel een medische mogelijkheid zijn gevonden. En anders kies ik een andere mogelijkheid,,,, boeien....dat je t er al over gaat hebben, wanneer je nog geeneens de zin hebt om eraan te beginnen, vind ik al dom. |
Citaat:
draagmoederschap lijkt me echt niks. |
zoals ik er nu tegenover sta zou ik me er bij neerleggen, want op dit moment denk ik niet dat ik ooit kinderen wil. Als ik daar later anders over denk zou ik denk ik een kind adopteren.. ik zou geen medische ingrepen en IVF behandelingen ondergaan denk ik.
|
Moeilijk.. Als ik geen kinderen zou kunnen krijgen.. zou ik niet gaan voor een draagmoeder.. misschien wel voor adoptie..
|
Geen draag moeder idd, zo'n mens hecht zich daar dan weer aan, allemaal gedoe...
Als ik er persé één zou willen, zou ik gaan adopteren. Dan doe je nog es iets goeds ook. Maar ik weet niet of ik wel kinderen wil. Ik denk het niet eigenlijk. |
Ik wil later heel veel kinderen, minimaal 3, en geen maximum, als het kan. Als het niet kan, ga ik wel apen nemen ofzo, maar geen adoptie.
|
ik zou dr een ontvoeren bij de c1000 of uit de ballenbak bij de mac :D
|
geen kinderen
|
Citaat:
|
Citaat:
zie ik persoonlijk niet als aanrader, omdat je dan geheid een kutkind krijgt ikzelf zou me eerst zeer depressief en nutteloos vboelen, lops eervan of ik wel kinderen zou wiullen, wat op dit moment niet bepaald het geval is. maar ik zou me aangetast voelen in mijn vrouwelijkheid, omdat het meesty vrouwelijke van me af is gemomen. op de lange termijn; veel geld uitgeven en blij zijn dat ze me bespaard zijn gebleven |
Adoptie lijkt me dan de beste oplossing. Als is de adoptie procedure ook niet iets waar je op zit te wachten. Lastig.
|
adopteren.. Chineze kindjes zijn wel lief.. :) Ik zou ze direct aardappels te eten geven.
|
Ik zou denk ik ook een kind adopteren. Maar dat is zo moeilijk te zeggen. Sowieso wil ik later het ontwikkelingswerk in en iets met kinderen doen, dat lijkt me echt mooi werk. heeej la résistance jij ook lees ik ;))
Lastige vraag zeg :S Ik zou niet kiezen voor allemaal moeilijke technieken die tegenwoordig bestaan. (KOn je nou nu al kiezen of je een jongetje of een meisje wilde :S daar hoorde ik laatst iets over :S)?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
vroegen ze 20 jaar geleden ook aan michael jackson :rolleyes:
http://www.londonstimes.us/toons/car...aeljackson.jpg |
Adopteren denk ik.. maar dat wil ik sowieso wel gaan doen. (denk aan alle kinderen die 'over' zijn.. en wij maar fokken :nono: )
|
Citaat:
Nadat mijn ega en ik het verscheidene keren hebben geprobeerd, zijn we naar de dokter gestapt. Uit het medisch onderzoek is gebleken dat wij geen kamerplant kunnen krijgen. Wij hoopten echter dat we middels subsidie via een tuinmanbehandeling toch een kamerplant zouden kunnen krijgen. Zo niet voldoet een zak koekjes natuurlijk ook. Met vriendelijke groet, Fortuynist |
Hehe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |