![]() |
harten die communiceren met elkaar
hallo ik had een vraagje, ik had hier ene keertje een topic van iemand gelezen met een link naar een website die ging over wetenschappelijke onderzoek naar harten die met elkaar communiceren.
Weet iemand misschien de link van die website of weet iemand iets meer erover??? ik heb het echt nodig en ik hoop dat iemand me kan helpen!!! |
Als er zoals nu niemand reageert, misschien iets op google intypen ofzo... :)
|
of de zoekfunctie?
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=816096
dit? Stond op PW, maargoed. Anders zou ik het niet weten.. Waar heb je t voor nodig? Als het hier op L&R zou staan dan was het wel lang geleden denk ik.. :s |
Bullshit
|
Harten die communiceren?
Whahaha. |
Wat kan ik me daar bij voorstellen? :confused:
|
Citaat:
|
Als het gaat over harten die gelijktijdig gaan kloppen dan is dat best mogelijk. Het is natuurlijk de vraag of je dat echt communicatie moet noemen, maar wel een beetje stupide dat mensen meteen gaan lachen als ze iets niet kennen. :|
|
Mijn hart praat tegen zichzelf en is schizofreen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja die link had ik nodig, was die topic die ik bedoelde, was er al een tijdje naar op zoek. Maar het was gewoon interesse van mij, ik heb het niet nodig voor iets specifieks, maar het hele idee vind ik wel intrigerend. |
Citaat:
Ik ga niet lachen "omdat ik het niet ken", maar omdat het belachelijk is en iedere onderbouwing ontbreekt. |
Het metabolisme wordt over het algemeen gemeten via de ademhaling, niet via de hartslag. Twee mensen met dezelfde hartslag kunnen een heel andere hoeveelheid energie verbruiken. De hartslag kan bovendien ook door een factor als spanning oplopen, het oplopen van de HF door externe factoren is dus helemaal niet zo raar.
Dat de beide harten niet volledig gelijktijdig kloppen en de hartslag niet constant is hoeft trouwens niet te betekenen dat ze niet "communiceren". En het is nogal wiedes dat ze geen onderbouwde uitspraken doet als ze juist zoekt naar een wetenschappelijke onderbouwing van haar stelling. wat dit op liefde&relatie doet is me trouwens een raadsel |
Een hart is een spier die bloed rondpompt , die kan beter geen gekke dingen doen .
|
Hoe zouden harten dan kunnen communiceren? Het zijn spieren, vrij ingewikkelde spieren, maar toch spieren. Kan mijn kuitspier ook met de kuitspier van iemand anders communiceren? Is vast heel gezellig voor ze.
En wat heeft dat dan met L&R te maken? |
Okee, fijn dat je het gevonden hebt.. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |