![]() |
loonstrookje
Ik werk voor een cateringsbedrijf, maar omdat ik loonheffingskorting heb, hoef ik aan het einde van het jaar ook geen belastingformulieren in te vullen.
Ik krijg maandelijks gewoon mijn loon op m'n rekening gestort, maar krijg geen loonstrookje. Heeft dat misschien met de loonheffingskorting te maken, of omdat ik geen vast aantal uren per maand werk, maar gewoon zelf aan kan geven wanneer ik wel en niet kom werken? Of klopt er gewoon iets niet en zou ik wel elke maand een loonstrook moeten krijgen? |
Het heeft daar niks mee te maken. Ik zou toch eens om een loonstrookje vragen anders kan het natuurlijk zijn dat je zwart werkt, echter word die kans wel kleiner omdat je het op je rekening krijgt gestort.
Maar een strookje is stukke veiliger en beter kan je het tenminste controleren of het klopt enzo |
Nee, je hoort gewoon een loonstrookje te krijgen en anders mag je daar naar vragen.
|
Ik zou er wel om vragen ja. Ik werk ook geen vast aantal uur en krijg welk elke vier weken een blaadje met alles erop. (Ook hoeveel vakantiegeld ik opgespaard heb. :) )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |