![]() |
Probleem met Samsung E600 en seriële data link cable
Hoi
Ik heb laatst een seriële data link cable gekocht. In de winkel werd gezegd dat ik deze ook gewoon voor mijn Samsung E600 kon gebruiken. Ik heb het programma Easy studio gedownload en geïnstalleerd. Ook het Samsung GPRS modem is geïnstalleerd, maar als ik het programma opstart maakt hij geen contact met mijn telefoon. Ik heb gisteravond en vanmiddag op internet naar oplossingen zitten zoeken maar het lukt gewoon niet :( Kan iemand mij helpen? :bloos: |
Welke types staan er achterop de verpakking van je datakabel?
|
PCB133LBE (E100/E700/S500/X100/X600)
Maar hij moet het wel gewoon op de E600 doen, ik heb al op verschillende internetsites gelezen dat het gewoon kan. |
|
Ik heb EN easy studio EN easy GPRS gedownload, en bij allebei de programma's maakt hij geen contact ofzo :confused:
|
Volgens mij is het de verkeerde kabel trouwens. Volgens mij moet je een kabel hebben met iets van 093 in het serienummer..
|
:eek: Maar bij bel company zeiden ze dat deze kabel de goede was voor de E600!
Zul je zien dat ik hem dadelijk niet kan ruilen omdat ik hem al uit de verpakking heb gehaald! |
Citaat:
|
Volgens mij heb je dan toch de verkeerde kabel.
Ik denk dat je de PCD093LBEC/STD zou moeten hebben, deze is volgens mij geschikt voor de Samsung E300/E310/E600/E710/X450//P400/D410. Ik ben weer lekker op tijd zie ik... maar ik sluit me dus bij Alex aan |
Citaat:
Maar goed, deze fout wordt vaak gemaakt door verkopers. Weet niet waarom, want het staat toch duidelijk op de verpakking. Bij de phonehouse hadden ze een actie dat je bij een abonnement gratis een e600 en een datakabel kreeg. En je raadt het al... zelfs daarbij gaven ze de verkeerde datakabel... |
Enig... Ik ga woensdag terug. Ik heb hem alleen al uit de verpakking gehad, zou ik hem dan nog kunnen ruilen???
|
Citaat:
|
Citaat:
is geen probleem joh :) |
Lang leve Lars (vriend van mij), die gaat met me mee, want ik heb niet zo'n grote bek :bloos:
|
ik heb een ander vraagje over deze samsung telefoon!!
ik snap niet hoe ik infrarood kan gebruiken, want als ik een liedje aan klik, staat er niet bij via infrarood verzenden ofzow! moet ik er nog iets voor installeren?? Alvast bedankt!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie kan me anders verder helpen!!! |
Ik heb mijn geld terug gehad :)
Nou nog op zoek naar de goede, want bij bel company hadden ze maar 1 type... |
Citaat:
Maar er komen binnenkort (tenminste waar ik werk) datakabels op de markt van een ander (goedkoper) merk. Daar zit als het goed is ook een type bij dat geschikt is voor de Samsung E600 |
Jeej, gelukkig maar :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |