![]() |
wat is dit?
Ik ben al een paar maanden extreem vermoeid. en heb ook concentratie problemen en last van me geheugen. Ook gaat het op school niet meer lekker ik kan dingen niet meer die ik vroeger wel kon.
Ik heb al bloed laten prikken daar kwam dus niks uit Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Brenda |
Vermoeidheid kan zoveel zijn...'k zou nog eens langs je huisarts gaan en meer onderzoek 'eisen'. Niet alles is dmv onderzoek vast te stellen, maar een hele hoop ook wel.
|
Citaat:
|
pfeiffer kan het heel goed zijn. Maar denk ook eens aan M.E(een vermoeidhiedsziekte) die moeilijk op te sporen is, heb hem zelf ook. En dat duurde een flink aantal jaren voordat ze erachter zijn.
Maar het kan ook de ziekte van lhym(hoop dat het goed gespeld is) zijn, die krijg je van een tekenbeet. Kan je ook zeer moe van worden. Eis inderdaad een onderzoek, want als ze het snel vinden is het makkelijker te genezen. Alleen M.E is heel moeilijk tot niet te genezen. |
Citaat:
Vermoeidheid kan ook komen door dingen als stress, verkeerd/ongezond/onvoldoende eten, door te weinig slaap (duh), maar ook door een teveel aan slaap, door voedselallergie, enz. Zoveel dingen dus. Om te weten of het me/cvs is, moet sowieso eigenlijk al het andere uitgesloten zijn en dan is het dus belangrijk dat je op alles getest bent en dat alles bekeken is ed. |
Enkele mogelijke redenen:
- ijzertekort - onvoldoende eten - stress - klierkoorts - chronisch vermoeidheidssyndroom (niet in het bloed te zien) - slaapstoornissen (vaak wakker worden en zo) - zelfs verveling kan tot vermoeidheid leiden gewoon eens een paar avondjes vroeg gaan slapen, proberen te ontspannen en veel groenten en fruit eten. Als dat niet helpt ga je best terug naar de dokter... |
Citaat:
Ontoppic: Ga inderdaad lekker op tijd naar bed en slaap genoeg, dat scheelt veel en gezond eten is ook aan te raden. Helaas geen nieuwe tips voor je. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |