Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   familie (lees 1st ff) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=965377)

Futurist 26-09-2004 17:30

familie (lees 1st ff)

Hallo,

Mijn vriendin is echt smoooorverliefd op de zoon van haar vaders neef :eek: . Ze vind hem dus al 3 jaar serieus heel erg leuk. Hij zit bij haar in de klas, maar gaat niet echt veel met haar om. Hij ziet haar denk ik echt een beetje als familie, hij zou er waarschijnlijk nooit opkomen om op die manier naar haar te kijken. Maar mijn vriendin (ze is trouwens 16 dus weet echt wel wat ze doet :rolleyes: ) is helemaal weg van hem. Als ze hem ziet verslapt ze helemaal in haar benen, ze wordt helemaal rood, vlinders in haar buik etc :) . Ze is best wel nuchter, heeft zichzelf ook al duizend keer ingeprent dat het niks kan worden (ik ook :p ) maar het helpt geen ene ****. Ze weet niet meer wat ze moet doen, en ik dus ook niet hoe ik haar kan helpen.. Ze is echt smoor op die jongen :s .

Wat moet ze/ik doen :confused: .

Cootje 26-09-2004 17:41

Ben ik de enige die denkt dat ze echt NIET weet waar ze mee bezig is? (ook al is ze '16')

Ik zie het probleem niet, ga gewoon op die kerel af als wijf en wie weet wordt het wat??!?!? :s

einie 26-09-2004 17:53

Citaat:

zoon van haar vaders neef
hmmm, genetisch gezien geen enkel probleem (om maar eens op de zaken vooruit te lopen :D )

Citaat:

(ze is trouwens 16 dus weet echt wel wat ze doet )
leeftijd zegt niets over het weten of je ergens heel goed aan doet of niet.

Citaat:

Wat moet ze/ik doen
jij MOET helemaal niks doen, en zij moet gewoon voor die kerel gaan

Qamra 26-09-2004 17:54

Met achterneven is toch niets mis? Neef en nicht is een grotere ramp qua kindjes krijgen, maar verder weg maakt toch geen zak uit?!

Ik denk dat, als je het "familie"probleem even weg laat, dit gewoon een simpel gevalletje "ik ben verliefd en hij ziet me niet staan". Toch?

*blue angel* 26-09-2004 17:55

als je dąt familie noemt :|

Freyja 26-09-2004 18:15

Achterneven is idd helemaal niks mis mee :\

Futurist 26-09-2004 18:50

Het probleem is dus dat hij het verschil niet ziet tussen familie en 8erfamilie.. :s

nrlaan 26-09-2004 18:54

hij wil blijkbaar gewoon niet, klaar uit :)

Erbenda 26-09-2004 19:05

Citaat:

nrlaan schreef op 26-09-2004 @ 19:54 :
hij wil blijkbaar gewoon niet, klaar uit :)
Idd, ze moet hem echt uit d'r hoofd zetten, het wordt echt nix. Hij ziet haar dan waarschijnlijk toch niet eens staan...

Sander Gessel 26-09-2004 19:31

je mag zelfs met je neef of nicht trouwen. Dus al helemaal met de zoon van de neef van je vader.
Maar ik vind het vies.

Mo6 26-09-2004 19:47

jah omdat jij geen lekker nichtje hebt, anders zou je wel anders piepen ;)

Kazet Nagorra 26-09-2004 21:11

Als zij hem leuk vindt zal die genetische verwantschap wel meevallen, aangezien dat direct invloed heeft op hoe snel je iemand leuk vindt. Niks mis mee zolang je maar geen kinderen neemt, zou ik zeggen.

Futurist 27-09-2004 16:21

ok,

Ik begrijp zelf eigenlijk ook niet waarom ik dit topic heb gepost, maar d8 ff niet goed na (wat kun je hier nou ook op antwoorden :s :confused: ). Maar okee, iig bedankt voor jullie reacties ;) :p .

waves 27-09-2004 18:37

wettelijk gezien zou deze relatie mogen, de familie is ver genoeg weg.

jij kunt eigenlijk niets doen. en als zij hem echt zo leuk vindt, moet ze proberen het andersom dan ook maar zo te krijgen.

en wat liefde betreft: volgens mij weten heel veel mensen van verschillende leeftijden niet meer waar mee bezig zijn...

Mo6 28-09-2004 09:43

Citaat:

Futurist schreef op 27-09-2004 @ 17:21 :
ok,

Ik begrijp zelf eigenlijk ook niet waarom ik dit topic heb gepost, maar d8 ff niet goed na (wat kun je hier nou ook op antwoorden :s :confused: ). Maar okee, iig bedankt voor jullie reacties ;) :p .

graag gedaan, maar vond het wel een interessante topic ook hoor, dus geeft niets dat je em gepost hebt ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.