![]() |
Woorden uit mijn hart ..
Als ik jou eens zou vertellen
Dat ik jou ontzettend lief vind Als ik jou eens zou vertellen Dat je mij zo’n speciaal gevoel geeft Wat is dan hetgene Wat door jou heen zou gaan ? Wat is dan hetgene Wat jij zou gaan doen ? Dit missen doet mij pijn Het niet zeker weten eigenlijk nog meer Die onzekerheid blijft maar malen Nu ik nog steeds niet weet Wat er ons staat te wachten Dat oogcontact is er toch ? Die rare reactie’s van jouw lichaam Op mijn aanwezigheid Bestaan toch echt ? Wat staat er dan in de weg Wat is dan hetgene wat de weg versperd ? Want ik kan niet eeuwig blijven wachten Met deze pijn in mijn hart Het lijkt wel alsof de mening Van iemand anders dan jij Vele malen sterker telt Dan de woorden uit jouw hart .. Sja , dus ... Wees eens eerlijk , wat vind U ervan ?? Love ~Angel |
Ik zie potentie (hihihi, misschien wel passend bij dit gedicht maar dat zul je straks wel lezen).
Waar je nog aan moet werken is het creativer zijn met woorden. Zoals het gedicht er nu staat is het een opsomming van vragen. Het is goed als je die vragen wilt opwekken, maar dat kun je ook meer indirect doen (en volgens mij dan ook minder saai). De herhaling van het woordje: 'hetgene' irriteert mij ook een beetje. Het is lang niet overal grammaticaal correct en zulk soort herhalingen vind ik over het algemeen niet echt mooi in een gedicht. Inhoudelijk: die reactie in de 15e regel is helemaal niet zoooo raar :D:D:D Mijn tip, blijf vooral proberen. Lees ook gedichten van anderen, zowel van forumposters hier als van "échte" dichters en probeer daar van te leren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |