![]() |
[MP3] Elysian-Exit
Eager To Know
Betrayel meer info www.elysian-exit.tk ben benieuwd wat jullie ervan vinden :) edit: even naar snellere host geupload... |
Heb eager to know gedownload .. vind het erg goed!!! Klinkt professioneel hoor! :). Zal nu het andere nummer downloaden ..
|
dankje!! :)
|
Dat eerste nummer zou echt hip zijn als er niet zo'n gitaar-muur achter zat en de drum rustiger was. Het klinkt best goed (niet bepaald goed opgenomen alleen), maar ik vind de stem niet bij de begeleiding passen :bloos:
(werk jij hier ei'k ook aan???? en zo ja, wat speel je?) |
Citaat:
haha tis niet in een studio opgenomen natuurlijk :p ze hebben ze opname apparatuur gekocht maargoed dat is nooit zo goed alsin echte studio natuurlijk... |
niet echt mijn ding maar klinkt wel lekker
|
keb et gevoel dat t liedje (eager to know) maar gewoon een beetje voortkabbelt, gaat niet echt ergens heen imho.
vind de zang iff ook een beetje losstaan van de muziek, zang mist af en toe ook wat kracht en dynamiek. kwaliteit van de opname is nog vrij ok, eigenlijk. |
Totaal geen potentie!
Jammer |
hmmmm
niet echt het gevoel dat ik naar iets luister dat ik nog nooit gehoord heb. Niet dat dat persé moet, maar dit mist een eigen gezicht. Waardoor het mij in elk geval niet echt kan boeien. Trouwens, moet het niet betrayal zijn? of is dat expres? |
Citaat:
|
hehe dankjewel voor de comments en jup dat is een spelfout :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |