![]() |
[IE]Links geeft hij weer als kruisjes.
En dit is specifiek op één site, waar enkel ik last van heb en niemand anders van de mensen die er komen (ken 't meisje dat de site maakt en die heeft nog geen problemen gemeld gekregen).
Ik heb al de laatste versie van Macromedia Flashplayer geïnstalleerd, van Quicktime en van nog heel wat programma's. Maar zowel zij als ik staan dus voor 'n raadsel. Can someone help me? Ik draai dus XP Pro (SP2) en gebruik IE 6.0.2900 |
Maak eens een screenshot, want je beschrijving is een beetje wazig...
|
over welke site hebben we het.
En wat gebeurt er als je er met een andere browser op die site surft?? Maar heb je deze problemen ook op andere sites of alleen toch op die bij van haar? |
heb je de XP firewall uitgezet?
|
Hmm... probeer dit eens:
Open REGEDIT.EXE Open \HKLM\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Name-Space Handler\ Delete all keys except for one called 'mk'! Ik heb ooit ook zoiets gehad, toen ik nog IE gebruikte, en dat werkte bij mij. |
Citaat:
'n Ander heeft blijkbaar ook problemen, ben al niet alleen iig, maar die surft via Firefox (dat was idd mijn eerste oplossing maar dat helpt dus niet ;)). Alleen bij die van haar, voor zover ik weet. :) Screenshot is on the way. XP firewall staat uit, denk ik (waar zie je dat? :o) Maar ik heb 't ook op m'n pc thuis, vreemd genoeg. :| En ik en die ander zijn dus de enigen met dat probleem. :| M@rco: zal eens proberen. |
Citaat:
|
Weet je 't zeker?
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\PROTOCOLS Moet er toch echt zijn :confused: |
Citaat:
|
Staat alleen maar "mk" bij. -)
|
Hmm, dan is dat het dus ook niet ;)
|
Nopes. ;)
En nu ga ik uit, dus doei. :o Morgen bekijk ik 't hier wel verder :) |
Citaat:
Het is zondag! tjonge jonge tuig! Gaat zomaar uit op de dag voordat je weer naar school/werk moet! ;) :p :p ;) |
Shift + F5
|
Citaat:
Maar goed, aub hier verder gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |