![]() |
Schraal gevoel
Bijna altijd nadat ik meerdere keren sex heb gehad, heb ik na afloop een schraal gevoel bij m'n eikel, dit is echt vervelend weet iemand misschien hoe je dit kan voorkomen?
of is het gewoon een kwestie van meer trainen? :D |
Is je vriendin wel nat genoeg? Wanneer dit niet zo is kan het een beetje gaan schuren.
|
Lijkt me normaal.. je kan glijmiddel gebruiken, maar dat neemt de wrijving ook nooit helemaal weg (en deed het dat wel dan voelde je niets meer)
|
je moet hem ook niet zomaar over insteken...
|
ook voor jou:
Vaak is het zo trouwens dat een meisje pieken en dalen kent in vochtigheidsgraad om het zo maar te noemen. Als een man in je komt kan je bv supernat zijn, na een 5 minunten ben je ineens weer droog en 2 minuten daarna ben je weer nat. Die droge periodes zorgen voor dat schurende gevoel. Glijmiddel kan een uitkomst zijn, erg rustig vrijen ook. Zie topic van Denyse die met hetzelfde probleem zit. |
ja of als ie droog is ff erin spugen (y) werkt gegarandeerd
|
Gewoon ff spugen. Of als je meer respect hebt voor je vriendin, gewoon glijmiddel gebruiken.
Ik vind spuug toch wel beter werken eerlijk gezegd. :) |
Glijmiddel, wat rustiger aan doen, spuug, of gewoon niet 4-5 keer achter elkaar doorgaan :D :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er vanuitgaand dat het geen schimmelinfectie oid is :) |
Citaat:
en als t scheurt hebben we pattex! (y) Hij komt t zelf op ze brommertje brengen (y) service! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |