![]() |
2 oktober. treinkaartje. gratis.
ok, gisteren kreeg ik dus post van de FNV (uit defensietijd nog), of ik 2 oktober ook wil komen protesteren...
.. ik zit al láng niet meer bij de FNV. het "wtf?" gehalte was vrij hoog. nog meer mensen die iets vergelijkbaars hebben? |
Dat kregen mijn ouders ook. Nu kan ik gratis naar Amsterdam op een dag waarop het niet handig is om in Amsterdam te zijn. Jeej.
|
ieder lid van de fnv krijgt er 1
|
Dankzij het kabinet kunnen we nu ook nog eens gratis naar amsterdam, geweldig gewoon :D
|
Ze zijn zo wanhopig dat ze zelfs hun ex-leden vragen te komen.
|
hmmm waarom ben ik geen lid.....
|
goede actie van pearl...eeh FNV
|
ga dan is demonstreren, stelletje mietjes. Als je het niet eens ben is dat het minste wat je kan doen. Ik ga wel als niet lid van de bond. Keer het tij heeft daarnaast ook een demonstratie tegen het kabinet. Voordat de bonden gingen demonstreren deden zij het al. Daar ging ik natuurlijk ook mee demonstreren.
|
Mij kan je wederom vinden aan de kant, smakelijk lachend om het groepgedrag van de linkse idioten.
|
Tja, en dan ben je geen lid van de fnv.
Major bummer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga mee met Niccolo & Reverend. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee tuurlijk niet, ik volg gewoon puur mijn vader.
Af en toe vraag ik waarom hij precies rechts stemt, en dan komt hij ook met (goede) argumenten, maar ik weet ze nooit te onthouden, omdat ik dan meestal stoned ben. De reden waarom ik rechts ben is eigenlijk gewoon omdat (ik schat) 80% van het forum links is. Ook vind ik het altijd zeer vermakelijk om mensen te vinden die heel serieus erop ingaan. Dus ga vooral zo door :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
poeh mark, jij hebt ook neit veel te zeggen
|
Citaat:
|
zo kom ik ook wel aan 37.47 rolleyes per dag :p
|
Eigenlijk moet je steeds een rolleye meer gebruiken als zoiets zich voortsleept ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij zegt ergens anders dat hij de argumenten van zijn vader heeft.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: