![]() |
Dead stop/Razor Crusade/Dead Scenestars etc. net
Vet.
Dead stop gaf een fucking goede show weg, het was even wachten, justice-zanger maakte het aangenamer, maar wat een fucking show, hele zaal ging loos, gekkenhuis. Blood red was ook vet, had al wat gehoord, maar het was strak en hard. Razor Crusade, de zanger mag wat meer schreeuwen en niet te veel overconcentreren op zijn zangpartijen. Omission: iets te lang, goede songs, alleen niet altijd even strak, maar het was moeite waard. Dead Scenestars: tja.....afscheid. loos. Bardive van dimitri was ook vet, maar het was de zaal die het cool maakte om te kijken. alleen laat deze band nu niet overdrijven. |
razor crusade laatst in de boerderij... eerste keer dat ik ze echt fucking vet vond sinds ivo (y) damn
|
Rob & Michiel en de rest. Bedankt. Een van de gaafste shows sinds tijden.
Blood Red : Gave show, coole band. Omission : Ik hou van die band, there's nothing more to it. Inside Out cover maakte het af. Restless Youth : MOESTEN wat eten, lange reis gehad, en hadden nog een hele avond voor de boeg. Dachten nog wel wat van Restless Youth mee te kunnen pikken maar pizza duurde langer dan verwacht. Heel wat gemist dus... Razor Crusade : "Wij zijn die band waarbij je kan gaan eten!" Gave band, gaan altijd goed loos op het podium. DSS : De verwachtingen waren zo hoog dat ik verwacht had dat het tegen zou vallen, niks is minder waar. Het ging helemaal loos, ik denk dat ze zich geen beter afscheid hadden kunnen wensen. Amulet : ROCK. Welkome afwisseling. Dead Stop : "Hij is er !!" Lino moet nog parkeren, de band begint de intro al te spelen. Hij komt binnen, kijkt op de setlist en barst los. haha, ik ben helemaal om wat Dead Stop betreft. Geweldige afsluiter. Super gaaf. |
'de hele zaal ging loos'
ik vind dat altijd zo overtrokken in Innocent :D volgens mij was met die groep van 10 man waarmee jij in Louis zat de keet al vol? :p |
|
ja, en dan staat het stuk met de bar er nog net niet op..maar bedankt voor de visualisatie :p ;)
|
Citaat:
|
Helaas kon ik r niet bij zijn.
Ik zie: Cesco Youth, Kudel en Wouter Youth. Is die kid met die muts Moos? Had de makkers van Blood Red wel willen zien en natuurlijk dn Dead Stop, maar aangezien die teringzooi altijd in fuckin hengelo is.... |
Dat is ook geen dedication he David, valt me tegen van je.
:) |
Het is ook een zwaktebod pim. Ik had wel met de trein kunnen gaan......had ik DS gemist dat wel.
|
Citaat:
Ik vind het juist wel vet met Ivo.. wanneer treden die gasten weer op? |
www.razorcrusade.com. Zo moeilijk is t niet natuurlijk.
|
Citaat:
|
Ik hou van die band.
Ik vind trouwens dat ze een verdomd mooie site hebben :) Wie hed dat ding gemaakt ? haha |
Dat hoerige hypekid. Wat een karige zooi altijd.
nee hoor pim. Erg mooi. Net als de strike first site. |
hehe :)
www.hypekid.com of niet ? :) Ik vond dit trouwens ECHT een ontzettend gave en gezellige show. Gevarieerd ook. Mensen die er niet waren en twijfelden.. ai ai... Dat lijkt me kut :) |
Die COD site....supercool haha. Heb je die shop van Razor Crusade ook gemaakt?
|
Citaat:
150 mensen die loos gaan mag je best onder de noemer 'de zaal ging loos' vullen, + dat een aantal mensen al een chaos kan creeeren, maar goed, ga een x mee en oordeel dan. |
dit was echt een coole show!
vooral omission, razorcrusade en deadstop (en justice).. en de dead scene stars was natuurlijk wel erg emo.. ;) |
Was er niet, maar hoorde dat het vet was (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Iedereen hier is into de verkeerde hardcore.
Maar de foto's liegen er niet om, ziet er uit als een vette show. |
De verkeerde hardcore? Hier?
|
Ge bent zelf verkeerde hardcore !
|
Citaat:
|
tja hoe minder mensen het met 'm eens zijn hoe indie(vidual)-er hij is :)
|
En de term indie is zo leeg als de puddingbuks van een toerist op de wallen.
|
Pff, zondag is geen concert-dag, behalve voor X's want die zijn katerloos
|
Nou... Dit was alles behalve een zondag show.
Ik moest op een gegeven moment echt gaan eten want die Grolsch flesjes voor 1 euro begon ik te merken. En dat moeten we niet hebben. |
Citaat:
jezusm wat een slechte grap :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
het was gezellig in de shoarmatent;) |
What's up met struik op je broodje dan?
|
Citaat:
Citaat:
|
En ik wil eigenlijk nog steeds wel een keer naar een hardcore-show maar het komt er maar niet van.
|
Ja de grap was megaslecht. Excuses daarvoor.
|
|
blood red is een vette band!
en dead stop had ik al gezien ;) |
Citaat:
Wel fijn om hier Orchid te zien, trouwens. Misschien zou je je er een keer bij neer kunnen leggen dat mijn muzieksmaak nou eenmaal verschilt van de meesten hier. Ik vind het toch wel jammer om te zien dat iedereen hier van de powerchord powerchord powerchord sing-along barrel sing-along barrel hardcore houdt. |
Wat is daar mis mee? Ik luister ook genoeg "moeilijke shit", maar simpele rambands doen mij nog altijd het meeste.
|
ik vind orchid ook wel een hoog scream along gehalte hebben
|
:rolleyes:
$KR##M0. |
oja
|
hoi
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst zeg je 'misschien dat mijn muzieksmaak verschilt' en daarna vind je het jammer dat iedereen hardcore voor hardcore houdt. sukkel. |
die vent heeft geen kaas gegeten van hardcore!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |