![]() |
[GSM] telefoonfoto's
hallo allemaal
ik heb een sharp gx10i daar zit een fotocamera in..maar heb er geen kabeltje bij ofzo waarmee ik ze op de computer kan zetten. nu hoorde ik dat dat ook d.m.v infrarood in telefoon kan naar een draadloos internet kaartje (in de laptop) maar daar heb je wel software voor nodig. vriend van me zus heeft dat ook maar ik kan voor mijn telefoon geen software vinden ook niet op de site van sharp... wie kan mij hieraan helpen??? alvast bedankt (y) greetz |
Volgens mij vereist dat geen enkele software. Gewoon op 'verzenden via infrarood' duwen op je GSM en dat ding naast je laptop leggen, en versturen maar. Met Windows XP werkt dat iig prima.
|
Citaat:
en ik heb infrarood aanstaan en ik heb windows XP.... vaag. iemand anders nog tips??? |
Draadloos internetkaartje? huh? je moet hem gewoon tegen de infrarood poort van je laptop leggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er is geen kabel voor mijn telefoon heb ik al naar gevraagd. en via mms zou kunnen maar ja dat is net zo duur om AL die foto's te versturen maar iig bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mogelijkheden:
IR (infrarood) > zit op de meeste notebooks (niet in een kaartje, maar op het toestel zelf; je kan dit overigens nakijken in apparaatbeheer) BT (bluetooth) > zit op bijna geen enkele computer (er zijn wel uitzonderingen hierop) en die kan in principe hetzelfde als een kabeltje, een dongle kost zo'n 40-50 euro kabeltje > is voor elk merk/model verschillend (bovenstaande technieken werken op de meeste telefoons die IR/BT ondersteunen) en kost toch ook wel 10 of 20 euro. Voor IR heb je in XP SP0/SP1 geen programma nodig. In XP SP2 heb je het ook niet nodig, maar let er wel op dat het versturen soms anders te werk kan gaan (om bestanden via BT te ontvangen moet je een bijgeleverd tooltje opstarten en dat zeggen dat je bestanden gaat ontvangen). Bij mij heb ik IR en BT al geprobeerd, maar ik heb een SonyEricsson T610. Bij een kabeltje heb je een apart programma nodig, maar dat is in 99% het geval. IR/BT hebben de functies ingebouwd. |
http://www.stuntprijzen.net
Dan datakabels/datakabels/sharp. Voilá. Ik zou het geen 15 euro waard vinden maar dat moet je voor jezelf bepalen natuurlijk :) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |