![]() |
Najib Amhali gezien?
Wie heeft er gisteren ook Najib Amhali gezien? : LEUK!!
En volgende week komt ie weer! Met Veni Vidi Vici, das ook een erg leuke show. Enne, is er al iemand naar Free Fight geweest? Leuke voorstelling? Ik wilde eerst heen, maar nu kan ik niet...:mad: , dus ik ben zeer benieuwd.:) |
Dat stuk over Sinterklaas was goed!"Twee Surinamers, gooien allemaal troep voor mijn huis..."
Hele goeie human beatbox en perfecte imitatie van de voltallige Fabeltjeskrant cast. Ik verheug me al op volgende week... "Papier hier... Papier hier..." "Snel, politie!" |
Citaat:
I am a big fan van Najib Amhali! Had hem voor het eerst gezien tijdens een open dag van universiteiten en hogescholen.... bijna twee jaar geleden... hij was toen nog niet zo heel bekend... Inmiddels is ie al een paar keer in mijn stadje geweest... en heb ook al alle voorstellingen gezien!! "vol = vol", en "veni, vedi, vici" ook al... and laatst ook nog "freefight!" : hij wordt steeeds beterrr!! Gisteravond... tjaa... ik vond het een beetje tegenvallen... maaaaaaar hij blijft goed... volgende keer wordt echt leuk! Echt waar! Kijken.... check zijn site ook even! www.najibamhali.nl |
Gemist.... :(
|
hij is echt goed :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |