![]() |
Melvins - 13-11-2004 Melkweg
fuk ja. nog meer liefhebbers? volgens mij niet he. maar goed: dat het in ieder geval gezegd is.
voorprog. was in de VS Trevor Dunn trio ofzoiets, geen idee wat ze meenemen naar Europa. |
hmm. is op een zaterdag
|
carn als jij nou eens met mij meegaat. kun je eens een echt brute drummer aan het werk zien
|
haal maar kaartjes. En er is maar een echt brute drummer en dat is Ome Gene.
is een leuk maandje....11de dillinger, 13de melvins, 18de machine head. Daar gaan de centjes. |
Citaat:
|
tis me net iets te verweg (n)
|
GVD! de MELVINS in nederland? fokking hell yea! daar MOET ik bijzijn gewoon :D
|
Citaat:
|
Citaat:
tomahawk(l) jammer en dom genoeg had ik toen nog geen idee wie ze waren (n) ken een paar melvins liedjes vanwege een ce-el-wan die die dingen gedownload had op mn computer en ze nooit verwijderd had. het klinkt wel grappig |
fucking gaaf
ik ga wel denk ik |
Citaat:
en ik ben benieuwd wie dit keer support is. en het is stom dat het op een zaterdag is want dan is mn OV niet geldig :( |
:(
10/04/2004 * We are very sorry to say, but due to an illness in the band the Melvins have cancelled all of their scheduled dates for the rest of the year. We are hoping that the shows will be able to be rescheduled in the future and the band sincerely apologizes for any incvonvenience caused by this unforseen circumstance. Knowing the Melvins like we do, we have no doubt that they will return stronger than ever. Thanks for your support and understanding. van Ipecac site.. |
godver.
na ja, komen vast nog wel een keer terug. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |