![]() |
[GEZ] Pokemon kaarten
Jawel, ben voor een project op de school waar ik werk opzoek naar Pokemonkaarten.
Als iemand ze kwijt wil en voor wat voor prijs hoor ik het graag. Ze gaan verknipt worden enzo dus geen verzamelaars objecten voor veel geld, maar "gewone". |
heb er een stuk of 1000 liggen, wat wil je ervoor geven??
|
Uhhhhh 20 pleuro??????
|
ik heb geen pokemon kaarten
maar wel van dat vage kaartspel yugioh (kreeg ik bij een computerspel) dus als je ze wil, kan ik wel diep graven in mijn kamer ;) |
Ja graag, maakt mij niet uit :)
|
Citaat:
|
ik heb er ergens ver weg nog een paar wil ze wel voor je zoeken en tellen enzo... dan kan je wat bieden.
edit: heb ze net gepakt ik heb er 69... bied maar wat |
@pyres: Alles is welkom ..............
@lotjesnotje: Of zeg wat je er minimaal voor wil hebben. Dat is makkelijker voor mij gezien het beperkte budget... Maar laat maar weten :) |
je hebt pm
|
Jij ook :)
|
pokemonkaarten zijn erg 666 :cool:
hoeveel wil je ervoor geven als ik ze van mijn broertje te pakken kan krijgen, zijn er een stuk of 1000...? |
Ghehehe, ze zijn niet voor eigen gebruik.
Maar klinkt 20 pleuro oke??? |
143 aangeboden, nog nodig?
|
kheb der ook nog zat, waar woon je ergens?
|
Alles is welkom en ik woon in Haarlem...........
|
Citaat:
zijn in totaal wel 20 keer de nieuwprijs waard; zo'n 200 euro dus. je mag ze meenemen voor 200 euro exclusief de kosten van het transport. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil alleen gewone omdat ze verknipt en geplakt gaan worden. Maar dat had ik al gezegd in het begin, dus laat maar |
ik heb gewone, wat bied je ervoor?
|
7 euro exclusief verzendkosten?
|
zal straks een kijken hoeveel ik er heb, dan horo je het vanavond of zo wel het aantal :P
|
Mijn broertje heeft 36 Pokemon kaarten en 57 Yugioh kaarten. Hoeveel wil je ervoor geven?
|
ik heb nog zo'n 30 van die glimmende "zeldzamde" poke kaartjes.
interesse? |
Pfff, ik heb ook nog van die kaarten liggen (vraag me niet hoe ik eraan kom ;)), en van mij mag je ze gewoon gratis hebben hoor. Kom op zeg, niemand doet 'r nog iets mee, dan kun je ze ook best weggeven vind ik.. :s Heb je ze nog nodig? Ik wil dan wel een foto van dat project zien hoor ;)
Liefs! |
Allemaal bedankt voor de reacties maar ik ben nu ruim voorzien.
@HereIAm heel erg bedankt voor je aanbod (y) , maar misschien kun je iemand anders een plezier mee doen, ik heb er zat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |