![]() |
19 jr, kassa bij AH. of vakkanvullen, wat verdient dat nou ongeveer?
Netto..
en zondags en na 18:00 ?? Vraag me eht af, want AH's hebben vaak mensen nodig etc en ik zit er wel aan te denken om daar gewoon te gaan werken .. Alleen moet het wel wat verdienen natuurlijk BEdankt alvast (y) |
reken op minimumloon als je er begint met werken. (n)
|
zondags na 18:00? Hoe bedoel je dat?
Neway, ik weet niet waar je woont, maar ik ga op het moment in Alkmaar naar school, en op het station bij de AH To Go zoeken ze nog mensen geloof ik. Kan je verder ook niet helpen. Succes (y) --- edit, never mind, lees net dat je in A'dam woont ;) |
AH heeft hier ook mensen nodig, maar ze nemen absoluut geen mensen van 18+ aan... Ik zou dat dus eens maar eens navragen, er zijn maar weinig supermarkten die mensen van 18+ aannemen.
|
Vrij weinig heb ik van een studiegenootje van mij gehoord.
|
Dit is mijn vraag dat weten jullie wel he ;) :p
Zondag verdiend het 100% extra Op zaterdag na 18:00 50% extra Op maandag t/m vrijdag tussen 20:00 en 21:00 33 1/3% extra Op maandag t/m vrijdag na 21:00 uur 50% extra Voor bovenstaande percentages moet je wel een contract hebben van meer dan 12 uur anders krijg je het niet (behalve de zondag toeslag dacht ik ) Je verdiend als 19 jarige 4,67. Echter zoals al eerder is gezegt worden 19 jarige niet snel aangenomen, er kan bij jou in de buurt echter een ander aanname beleid gelden ivm grote problemen b.v. Daar komt nog wel Vakantiegeld, winstuitkering, advuren en vakantie uren bij. |
Ik werk zelf bij de AH, maar dan in Beuningen. Mijn baas mag zelfs geen mensen aannemen van 18 jaar of ouder omdat die veel te duur zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezelligheid kent geen tijd, ook niet op de werkvloer, soms beuken, maar soms ook tijd voor een geintje en een lolletje :) En na afloop op vrijdag en zaterdag pils :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De mensen die 6 jaar geleden begonnen kwamen ook nog in de goede tijd binnen. Makkelijk dingen als parttime contract, loonsverhoging, hogere functie noem maar op.
Dat is ook de reden dat ik bij m'n huidige baantje zit. Mijn parttime contract, daarmee verdien ik in de avonduren meer dan waar dan ook. Tenminste voor ongeschoold werk dan. Ik verwacht dat ik daar pas wegga als mijn studie is afgerond en ik een fulltimebaan kan hebben. En geloof mij, hier weg uit de rotzooi en terug in een nieuwe rotzooi. Kortom het is nergens feest, dus waarom weggaan als je nu leuke collega's veel geld hebt. |
De meeste mensen die bij ons in de AH werken krijgen geen contractsverlenging als ze (bijna) 18 zijn. Degenen die ouder 18 zijn en er nog niet werken worden meestal niet eens aangenomen.
Mjah het beleid hier is ook niet bepaald vriendelijk. (n) |
16: 3,05
17: 3.53 18: 4,10 19 zal dus wel iets rond de 4,50-5,00 zijn :s |
Citaat:
Citaat:
Maar on-topic: AH is niet bepaald vetpot. Ik verdien nu geloof ik 6.30. Alhoewel ik dat voor die paar uurtjes wel ok vind. |
bij ons mag je vanaf 19 ook niet boven je contracturen werken. heb ik wel gedaan, krijg ik het pas later uitbetaald... oftewel, ik zou wat anders doen dan de AH als ik jou was!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ik ben 17 en verdien 3,53 per uur (wij krijgen helaas geen opslag als je er een jaar werkt) ik gok dat je met 19 een euro meer verdient dan ik (4,53 per uur) of misschien 5,- euro. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik werk bij de super de boer achter de kassa en verdien als standaard uurloon 4,67, daar gaan nog dingen af en komen nog wat dingen bij als vakantiegeld enzo, waardoor het zo ongeveer op een totaal komt van zo'n 5,60 per uur
|
Citaat:
|
Ik werk bij de coop en ik verdien als 17-jarige 4,95 euro per uur. Dit komt omdat ik al een poos achter de kassa werk en wel elk jaar loonsverhoging krijg.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dat was wel zonder vakantie uren, ik ga eigenlijk nooit op vakantie, dus kan ik het beter maar meteen laten uitbetalen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
-----Verkoper 1--Verkoper 2-- 15---2,68--------nvt. 16---3,09--------3,77 17---3,53--------4,24 18---4,00--------4,72 19/0-4,67--------5,24 19/1-nvt.--------5,31 20/0-5,43--------6,10 20/1-nvt.--------6,18 20/2-nvt.--------6,27 21/0-6,32--------7,05 21/1-nvt.--------7,14 21/2-nvt.--------7,24 21/3-nvt.--------7,34 22/0-7,34--------8,13 22/1-nvt.--------8,25 22/2-nvt.--------8,36 22/3-nvt.--------8,47 23/0-8,56--------9,16 23/1-nvt.--------9,29 23/2-nvt.--------9,42 23/3-nvt.--------9,55 23/4-nvt.--------9,68 23/5-nvt.--------9,81 In dat geval is je collega van 16 dus verkoper 2 en verdiend die dus 3,77 grtz ivo |
wat zijn die getallen achter de leeftijden?? hoe lang je er werkt ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij is verteld dat dat het aantal dienstjaren is wat je in een bepaalde functie hebt gezeten |
Als je bij de AH to go werkt krijg je niet alleen na 20 of 21 uur 's avonds 150 procent uitbetaald, maar op zondag krijg je standaard 200% en 's avonds op zondag krijg je 300% (y). Je bent daar wel veel meer in de weer, dat wel. Deze dingen weet ikvan een vriend die bij de ah to go op utrecht cs werkte, ik weet niet of het overal hetzelfde is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik werk ook in een supermarkt en krijg nu zo'n rond de 4,- euro (incl. vakantiegeld) en het scheelt erook aan in wat voor functiegroep je zit..!
ik weet alleen dat je bij ons (als je al een aantal jaren in dienst bent) als 19-jarige rond de 6,- krijgt..! |
Citaat:
Vakantieuren, adv-uren zitten die er ook bij of heb je die gewoon los? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |