![]() |
Leden laten betalen voor het forum?
lijkt mij een goed idee! :)
|
Ik denk dat dat het hier een stuk rustiger zou worden, want dan zou het merendeel denk ik een ander gratis forum op gaan zoeken.
|
Dan zal je mij hier niet meer zien iig.
|
Als dat betekent dat wij ervoor betaald worden? :cool: :cool: :cool:
|
Ik denk dat ik dan hier weg ben.
Ik betaal al zo door naar Jon's zijn reclame te kijken :| |
Lijkt me geen goed plan, ik vermoed dat veel mensen dan weg zijn, voornamelijk omdat er veel scholieren zitten. Dat betekent dat paps en mams moeten gaan betalen, ik denk niet dat die dat zo leuk gaan vinden. De mensen die wel zelf kunnen betalen, zoeken een ander gratis forum op. Veel scholieren trouwens ook.
Wordt nog een rush voor ll.com, ik denk niet dat ze dat aankunnen :p |
Citaat:
|
dat lijkt me een prima plan!(y) dan kunnen we lekker spammen en flamen zonder geband te worden(y) ik heb er dan toch voor betaald?:)
|
Een bijdrage van €1,- per account zou wel tof zijn. Dat kan iedereen betalen, Jon wordt er rijk van en mensen die hier komen spammen en steeds met accounts terug willen komen bedenken zich na een clone of 10 wel.
Maar echt uitvoerbaar is het niet en veel mensen zullen dan een ander forum opzoeken, helaas. :) |
Go and hang yourself!
|
1 euro, mmmm, vind ik wel redelijk.
Moet je er alleen nog over denken hoe je betaald. :p en idd, velen zoeken hun geluk elders dan. |
(n)
lmd ;) |
Nee. Tuurlijk niet. Dan kom ik hier echt niet meer.
|
nee
|
als er geen "goodies" aan betalen vastzitten denk ik niet dat een erg tactische zet is.
|
Als ik zou moeten betalen ben ik hier weg, sorry maar dan zoek ik inderdaad wel iets anders op ;)
|
Citaat:
|
jezus hoe ziek ben je als je met zo'n voorstel komt :eek:
natuurlijk gaat het merendeel dan weg, en terecht. |
Dan zoek ik een ander forum op :o
|
dan kan je beter allemaal wat vaker zo'n bannertje aanklikken.. of naar http://shop.scholieren.com/ gaan
|
Citaat:
|
Dan ga ik mijn heil ergens anders zoeken.
|
Nee, doe maar niet.
|
Citaat:
|
Dit is echt een BarbapapaX idee. Heb jij toevallig ook je hond anaal genomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt het domste wat ik ooit op dit forum heb gelezen. En dat wil wat zeggen, want ik draai al lang mee op N&A.
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: scholieren forum heeft 40.000 leden, als die allemaal naar het 0900 scholierenforum bellen, en 1 euro leveren, heb je al 40000 euro :eek: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan wil ik wél FB worden hoor, in de veronderstelling dat zij dan ook betaald gaan krijgen. :cool: :p |
Citaat:
Betaal mij maar, ik ben zo 'gezellig'online dat die onzinners willen blijven jah, wat moet je met een forum zonder leden? |
Citaat:
Groot onzinidee IMHO. |
Citaat:
Daarnaast vind ik het ook onzin hoor :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, maar als Jon een nieuwe auto wil zal 'ie er zelf voor moeten sparen :nono: :D |
Als het eenmaal zo ver zou komen, zou ik gewoon nokken met forummen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: stoer aantal posts, heb ik trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als leden meer op banners klikken is Jon ook heel tevreden :)
En misschien kan Jon een Paypal donate ding ergens neerhangen ;) |
mij zie je niet meer, en velen met mij.
leuk zo'n rustig forum, waar zelfs bij onzin max. 1 keer per uur wordt gepost door forumbazen met de mededeling: kappen of we trappen je eraf. (fb's hebben dan nml ook niets meer te doen) 1 euro is zeker niet zoveel, maar ja de drempel he.. ;) harstikke leuk idee, maar volgende keer beter (y) :cool: ;) :p :eek: :D :confused: :nono: :| :( |
Als dat gebeurt ben ik hier weg.
Maar als gewoon forummen gratis is en dat je dan voor extra's moet betalen is opzich wel een idee. |
Dan wil ik op z'n minst geen fc meer en toegang tot Admin. :p
|
een kortere/geen floodcontrol voor betalende leden zou leuk zijn...(niet dat et dan een vrijbrief is om achtermekaar te posten, maar zodat je je niet steeds ergert op onzin ofsow:)...)
...grotere PM in/outbox...verschillende kleurenthemes(daar zeuren sommige mensen toch om?) Een simpel paypal icoontje kan ook...(of om de 5 minuten een pop-over om te zeuren om te betalen :evil::p ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |