Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Vakantievriendin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=96635)

Mark 19-05-2002 11:12

Vakantievriendin

Ben met school afgelopen week op excursie geweest naar de ardennen. (de frisse lucht is ff wennen). :)

Maargoed, ik ontmoette daar een hele leuke meid. En de 3e avond liep het uit op meer dan vrienden... De hele vakantie hadden we het beide perfect naar onze zin.

Alleen nu ben ik 2 dagen thuis en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om een relatie met haar te houden. Het was leuk voor die ene week. Ik ken haar verder ook niet, ze zit wel bij me op school, maar zij in havo4 en ik in vwo5.

Ik had haar voor de excursie nog nooit op school gezien (1600 leerlingen). En eigenlijk kennen we elkaar nog nauwelijks. Nu wil ik eigenlijk verder niets meer met haar.

Kan ik nu gewoon niets meer van me laten horen, of moet ik erover praten en zeggen dat het voor die week leuk was, maar verder niet.

Mark :cool:

Missty 19-05-2002 11:28

Ik zou wel met haar gaan praten, niks laten horen vind ik een beetje laf

Iduna 19-05-2002 11:29

Citaat:

snowboarder schreef:
Kan ik nu gewoon niets meer van me laten horen, of moet ik erover praten en zeggen dat het voor die week leuk was, maar verder niet.

Erover praten lijkt me t beste

xs -Juliah-

GeNeVa 19-05-2002 11:30

Ligt eraan.... Als zij heeft gezegd dat ze wel iets met jou wil, en ze belt je of smst je nog steeds ... dan zou ik wel zeggen dat je niet verder wil met haar.

Maar als zij niet heeft gezegd dat ze iets met jou wil.... dan zou ik ook geen moeite doen.. misschien wil zij ook wel niet verder met jou...

good luck (y)

Piccola 19-05-2002 15:45

Ben het wel met GeNeVa eens! (y)

N@omi 19-05-2002 16:15

wees gewoon eerlijk tegen haar!

Alicia Silverstone 19-05-2002 16:50

uhmmm.....
nou ik vind dat je op z'n minst nog wel hoi kan zeggen als je haar tegenkomt in de gangen.
Want tis zo stom als je dan echt opzettelijk haar blik ontwijkt enzow, dan zou ik me echt gekwetst voelen als ik haar was.

Maar misschien vond zij het idd ook alleen maar leuk voor een week, je weet het niet. Als ze het vraagt moet je de vraag niet ontwijken maar gewoon eerlijk antwoord geven.
Als zij nix meer van zich laat horen hoef jij dat op zich ook niet te doen.

:)
xxx

Alicia

Ninnoc 19-05-2002 17:20

meestal is het handig als beiden van te voren weten dat het slechts voor een week is.. hoop voor beiden dat je d'r geen false hoop hebt gegeven en zij er ook zo over dnekt.
Zou het er wel ff met d'r over hebben

Mark 20-05-2002 19:52

Heb sinds zaterdag niets meer van haar gehoord, volgens mij wil zij ook geen vaste relatie.

Ik denk dat ik het haar gewoon vraag en dan zelf ook vertel wat ik wil...

(en bedankt voor jullie medeleven)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.