![]() |
pentekening
gisteravond, uurtje. het is een portret (oja?) van mijn vriend. (níet DE vriend..)
gemaakt met sakura 1,0 en 0,05. staat een beetje scheef, ik heb mn dummie gewoon neergegooid en ben begonnen. ook niet echt goed gescand of zo.. ik ben zelf niet erg tevreden over de arcering bij de kin want die klopt niet met de rest. oja.. die vlekken op de wang, dat is doorgedrukt van de andere kant van de blz ... en wat is jullie commentaar...? http://img.photobucket.com/albums/v1...ngen/douwe.jpg |
hij is vet
alleen je moet niet op de achterkant een tekening maken, das zonde. EN het is geen dummie, maar een schetsblok |
noop sorry het is een dummie, het is zon chinees boekje met harde kaft. dat vind ik een dummie. en die tekening op de achterkant stond er al, ik had niet verwacht dat het hoofd zo groot zou worden dus niet op gelet.. grmbl :(
|
kopieren en dan lichterkopieren totdat die vlekken weg zijn en dan weer donkerder kopieren, veel werk veel papier maar is de moeite waard, erg mooi, vooral voor een doodle in je dummy!
|
hmm tis geen doodle :( alles dat ik hier post komt uit mn dummy. ik heb ook niet zon hele kleine dummy... doodlen doe ik in mn schoolschriften, dingen uit mn dummy kosten me al gauw meer dan een paar uur..
dat kopieren.. hm dank voor de tip. |
ik vind dat doorgedrukte stuk juist wel wat hebben :)
|
mooi :)
|
Erg mooi. :)
Alleen jammer van die lippen. |
de mond is het enige voor de rest mooi gedaan (y)
|
hihi ik zal het mn vriend vertellen..:P zijn lippen zien er zo uit van de zijkant :)
|
dat oor, en die neus zijn vaag, voor de rest wel leuk.
ik denk dat je die vlekken makkelijker wegkrijgt met photoshop (of een dergelijk programma) en dan met de levels kloten. |
mooi gedaan met de ogen en de bril, ik kan een bril nooit goed tekenen dus. (y) :p
de randjes om de lippen heen vind ik een beetje raar, en de kin/keel, dat loopt in een rechte lijn naar onder en klopt volgens mij niet met het standpunt van het hoofd. erg leuk gedaan ondanks die kleine puntjes.:) |
staan die oren niet iets te ver naar voren?
|
idd, kaaklijn moet onder aan de oren stoppen ofzo.
|
de kaaklijn stopt, de schaduw loopt door.. de meeste randjes zijn schaduwen.
maar he fishy wil je ajb uitleggen wat er vaag is aan het oor? dan heb ik er nog wat aan :) |
upje :)
heeft iemand nog commentaar? zou ik blij mee zijn..! |
Die oren idd.. het lijkt net of hij 2 oorlellen heeft ofzo..
Voor de rest mooi gedaan(y) |
Citaat:
|
hmm inderdaad.. ik zie het nu pas, dat ie te klein is... shit. volgende keer beter dus :) maar die lel klopt wel.. sorry misschien heeft die vriend gewoon rare oren.
|
Mooij, al1 idd een beetje jammer van de arcering mrjah daar was je zelf ook al 8ergekomen.. Verder wel goed :)
|
aii, 'wel goed' - wat moet ik daarvan denken..
ik wil zoooo graag commentaar waar ik echt iets mee kan,.. :bloos: iemand? |
onder stel leuk maar past opzich niet bij het beest ofzo. het hoofd en het lichaam hebben geen demensie en hte onder stel wel...
|
eh.. verkeerde topic?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |