![]() |
Al eens meegemaakt...?
Hij/zij is .. een prachtige jongen/meisje.. ziet er goed uit, heeft een mooi karakter, heeft dezelfde interesses, spreekt je aan, je schiet er erg goed mee op.. Je zou eigenlijk niets kunnen bedenken waarom je niet op die jongen/dat meisje zou vallen.. maar je voelt er raar maar waar niets voor...
Eigenaardig soms toch..? |
nou
|
dat heet nou die ene vonk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja... als die vonk er niet is is die er niet.... kan je weinig aan doen he
|
Jahoor, weleens gehad.
Dat een jongen op elke mogelijke manier voldeed aan wat ik toendertijd beschreef als 'mijn type' maar ik voelde gewoon niets voor hem. Zelfs geen ieniemienie-kriebeltje. |
Inderdaad. Heb ik nu op dit moment. :o
Hij is lief, mooi, leuk, aardig en bladiebla, maar ik voel verder niks. Wel zo handig trouwens... ;) |
nee, nooit meegemaakt
|
Nooit gehad eigenlijk. Nou ken ik ook niet véél jongens die helemaal perfect en mijn type zijn dus :p
Maar ik geloof vast dat 't zou kunnen voorkomen. Dan heeft ie gewoon de verkeerde feromonen ofzo |
Tja, geen verliefde gevoelens, dat speelt nou eenmaal ook een rol in de liefde.
|
dat laatste tikje dat die ene persoon nu zo speciaal maakt, is er dus niet
jammer |
ja, meegemaakt en we zijn nu nog goede vriendjes. In het begin dachten we wel dat we elkaar leuk vonden maar 'dat' ene miste toch. We kennen elkaar nu ongeveer een halfjaar maar het leek al snel alsof we elkaar al heel lang kende, zeker apart.
We zouden verder perfect bij elkaar passen, qua interesses, principes, karakter, milieu waarin we leven enzenz, zelfs qua uiterlijk. :o We kunnen heel goed communiceren en ik voel me fijn bij hem maar we zijn dus niet verliefd. Ik vind het wel prettig om zo'n vriend te hebben:) |
Ja dat ken ik ja.
Een goede vriend van mij, geweldige jongen, echt in alles gewoon. Hij "was wel leuk".. kende elkaar al een hele tijd, deden altijd al veel dingen.. en misschien dat er al die tijd wel ietje meer dan vriendschap was.. maarja, uiteindelijk niet genoeg. Waren we het allebei overeens. |
Nee, ik ken nauwelijks leuke jongens.
|
Ja, dat heb ik vaak meegemaakt. Die vonk komt er dan pas maanden later, als het meisje imiddels alweer bezet is.
|
Nee, dat is niet eigenaardig. Van nature zijn we meer aangetrokken tot mensen die genetisch van ons verschillen. En gelukkig maar, anders zou incest veel vaker voorkomen.
|
Citaat:
|
Genoeg gehad.
Als de chemie er niet is, is er niets. Chemie kun je niet dwingen of opwekken. Dit bewijst mijn theorie maar weer over het feit dat mensen die hetzelfde zijn elkaars grootste tegenpolen kunnen zijn. Het is maar beter ook, want zoiets kan snel gaan vervelen, en je leert niets meer van elkaar. Hehe, ik denk net aan een grappig voorbeeld... Baileys en 7up; 'leuke' effecten... Baileys en Baileys, of 7up en 7up; niks, saaiheid :p |
Zelf een keer meegemaakt, van allebei de kanten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |