![]() |
Wat te doen...
Het is sinds gister uit met me vriendin... Die nu wat heeft met mijn beste vriend... Ze hadden dus uiteindelijk eigelijk al wat voor dat het uit was... Maar nu wilde ik vragen hoe jullie hierover denken... Moet ik dat accepteren of wat?
|
Heb je een andere keuze behalve het te accepteren dan? IK zou gaan rellen, maar dat is bij mij ook niet goed afgelopen.
|
je zult wel moeten, maar ik zou me wel afvragen waarom die beste vriend jou dat aandoet
|
Je hoeft het niet te accepteren, het is immers een klotestreek van beiden. Maarja wat kan je er aan doen? Nix vrees ik...
|
klote streek idd ja. Helaas kun je er verrekt weinig aan doen, alleen je onvrede laten blijken.
|
je zult wel moeten.. maar het is idd niet erg aardig naar jou toe.
|
I zou die vriendin straal negeren, laat haar daar maar eens over nadenken. Die vriend zou ik duidelijk laten weten dat ik niets meer met hem te maken wens te hebben. Ook tussen vrienden hoort een zekere mate van vertrouwen te bestaan, en een vriend die mij op zo'n maniet verraad kan wat mij betreft acute grafkanker krijgen.
|
da's wel erg klote jaah!
ik denk dat je het toch zult moeten accepteren. hoe moeilijk het ook is, maar toch zou ik nooit meer goed bevriend met hun kunnen zijn als anders |
Klote man!
Maar ja, je zult het toch moeten accepteren, maar je mag zeker ff een tijdje boos / geïrriteerd zijn op beiden. |
Nou over die vriendin heb je niets meer te zeggen want het is uit. Wel vind ik dat je het tegen je vriend moet zeggen wat een klote streek 't is. En het zou van de sterkte van die vriendschap afhangen of ik nog met 'm om zou willen gaan. Maargoed, daar heb je zelf het beste inzicht in lijkt me.
|
Ik zou het zeker niet accepteren. Je kunt er weinig aan doen verder, maar ik weet niet of ik die mensen nog als vrienden zou zien als ze me zoiets zouden flikken (n)
|
Wat een MATENNAAIER!!! Ik heb dat ook meegemaakt wat een naai streek is dat zeg. (n)
|
mensen die dat soort shit doen noem ik geen vrienden. :rolleyes:
|
2 van die begaaiers passen toch mooi bijelkaar
laat ze lekker samen wegrotten en zoek vrienden die jouw verdienen |
Okay :)
Maar dat bedoel ik dus accpeteren moet ik wel maar bedoel van moet ik het accepteren op manier van normaal doen tege beide of niet acceptere en dus gewoon vriendschap beindigen om het zow maar te zeggen... K gloof dak uit jullie mening kan opmake dak gwoon gee nvriend meer met um moet zijn wat ik zelf eigelijk ook wel van plan was.. |
Tja aan de ene kant kan je denken; je kan niet zelf bepalen op wie je verliefd wordt. Maa aan de andere kant ze hadden wel rekening met jou kunne houden en dat hebben ze dus duidelijk niet gedaan. De keuze of je het wel of niet moet accepteren moet je toch echt zelf maken. Hoelang had je met haar ? Hoe lang ben je bevriend met hem ?
Je bent niet verplicht om met haar om te gaan, als jullie met een groep vrienden uitgaan zou je normaal tegen haar kunnen doen als je dat zou willen. Met hem zou je erover kunnen praten. Maar het lijkt mij dat nu nog min of meer "rouwt" en er woede in je zit. Even geen contact meer met beide tot wanneer jij er weer zin in hebt ? |
Accepteren. Wat versta je daar precies onder? Het zonder slag of stoot maar voor waar aannemen en laten rusten? Ja dus. Er valt niets tegen te doen. Vergeven; nee. Als je dat moeilijk vind, doe je het niet. Vergeten? Ja. Het is het niet waard om je energie in te stoppen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |