![]() |
nog tips?
jaja zaterdag een date :D :cool:
ehm nog tips om mijn charisma wat te verbeteren? |
Wat voor date? Eten, filmpje?
Wat gaan jullie doen? |
zo ver gevorderd is het nog niet... het is gewoon een soort kennismaking maar ik vind haar wel leuk :D en zij mij ook heb ik zo het gevoel....
eh geen etentje dus maar gewoon een afspraakje op een neutrale plaats.... sorry dat ik het woord date heb laten vallen ;) maar dat betekent het wel voor mij :D iig thanx |
Gewoon jezelf blijven en niet wanhopig gaan doen om je charisma te vergroten ofzo (n)
|
hmm..
straal zelfvertouwen en positieve gedachten uit. Lach, wees kalm, maar vooral jezelf.. |
Tsja eigenlijk hebben jullie groot gelijk... (y)
|
Jezelf zijn, gewoon leuk babbelen etc.
|
Citaat:
|
Bijbelcitaten opzeggen natuurlijk!
Begin maar met Genesis 3:16, om het ijs te breken en de sfeer er goed in te brengen. |
wees niet bang om haar te zoenen! zoenen is heel belangrijk bij een eerste date! Zoen je de eerste keer niet, dan wordt het nooit wat
|
doe een kaartje in een enveloppe en schrijf in het kaartje enkel.....hoi....
het idee dat ze een kaartje krijgt is geweldig en dat er dan hoi instaat krijg je gelijk een hele informele sfeer en hoef je geen ijs meer te breken ;) |
Bij The Sims werkt het om tegen de spiegel te praten... na een paar uur heb je er dan een charisma punt bij...
in het echte leven heb je dat of heb je dat niet :p maar uiteindelijk moet ze je maar gewoon zo leuk genoeg vinden of niet?;) |
-Trek makkelijke kleding aan.
-Ga niet met je handen in je zakken staan. Ten eerste worden ze dan warm en lijkt het alsof je zweethandjes hebt, ten tweede staat het onzeker en ongeintreseerd. -Spuit jezelf niet onder met after-shave. Het is de bedoeling dat ze dit pas ruiken als ze erg dichtbij staan ;) -Natuurlijk, eigenlijk overbodig om te zeggen: jezelf zijn. -Iets meenemen, een bloemetje ofzo. Dit moet je wel goed zelf bepalen. Voor een eerste date zou het misschien al te ver kunnen gaan. Niet te hoog inzetten ;) -Stel je komt vrienden tegen, laat merken dat je liever alleen bent. Misschien beter als je ze niet aan elkaar voorsteld, maar achterhand verteld aan elkaar wie ze waren. - Wees er eerder dan zij en BRENG HAAR THUIS!!! Veel succes en have phun!! ;) |
je bent wel erg in je nopjes met je date is het niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
en @ ernst en alle andere tipgevers: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Of is dit niet je eerste keer Big M? Succes :cool: |
Citaat:
Jij ook succes mocht je ooit nog eens wat gaan ondernemen he ;) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sterkte er mee! (y) |
Date part II
Goed het zou morgen zo ver zijn, maar (hoe asociaal kan je zijn) we zijn allebei verhinderd (hehe, maakt ook een geinteresseerde indruk) Gelukkig maar hebben we er allebei Echt een goede reden voor. Maar goed, de date (officieel nog meeting toen ;) ) is omgezet in een uitnodiging aan mij op een of ander hockey feest (ik doe niet aan hockey :o )van haar... tot zover de laatste berichtgeving ;) :cool: |
Hahaha, een hakkeyteefje.
|
Hockeyfeestje...
Hmm... |
Dan heb ik nog wel een tipje :
P O L O |
En kraagjes.
|
en rijke ouders :rolleyes:
|
En veel te dure mobiele telefoons met zinloze opties.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je dat cool vindt, prima. |
Citaat:
Maareh je eerste afspraakje met haar op een hockeyfeest?? :confused: Doe maar oudere kleding aan |
Uhm, een date op een hockeyfeest? :confused:
Hopelijk vind je het niet erg haar dronken te zien kleffen met een andere kerel :) |
Citaat:
|
Nou laat ik het zo zeggen, het is geen feestje met de nadruk op hockey (of hackey want dat doe je met een stakkey);) maar een feestje (of party;)) van de hockey club :D
en hockey daar weet ik niks vanaf, behalve dat 50% idd behoorlijk bekakt is maar daar valt zij niet onder hoor;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hockeyfeesten: zoveel mogelijk bier zuipen en tjicks scoren. (y):p
|
Citaat:
|
Citaat:
Dt naar huis brengen is trouwens wel een goeie... |
Lol, ik hoop niet dat die meid erg populair is op haar hockey, anders ga jij het nog heeeeeel moeilijk krijgen :D
|
Citaat:
Maar ik weet niet eens of ze uberhaupt populair is, al denk ik eigenlijk van wel. Maar een leven zonder uitdagingen is ook niks he ;) |
Nee, maar om nou de hele avond te kijken hoe die meid andere jongens af staat te lebberen terwijl ze dronken is en jij haar naar huis mag brengen aangezien het anders jouw fout is dat ze verongelukt is nou ook niet echt alles,
Of wel? |
Misschien als je heel altruïstisch bent :)
|
Citaat:
|
Hoe was het zaterdag? :D
|
Uhm, heb je het topic wel gelezen Mr.Oizo?
Zijn date ging niet door, dus nu heeft zij hem uitgenodigt voor een hockey-feest. Daarom dus ook alle kritiek :D |
Citaat:
Ik heb haar al 2 dagen niet gesproken, bij mij werkt msn niet en de site waar we elkaar altijd via de chat spreken is ze ook niet geweest, dus mijn geduld wordt, vlak voordat ik haar nummer wou vragen, weer lekker op de proef gesteld.... :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |