![]() |
moet ik HET vragen of niet ??????
heej
ik ben al lang verliefd op een meisje. het is nu 3 weken uit met haar vorige vriendje. we gaan al veel met elkaar om. met vrienden er bij 's avonds enzo. hoe moet ik haar duidelijk maken dat ik wat met der wil en zal ik het vragen ?????? ltr |
Misschien kan je beginnen met er proberen achter te komen of zij ook wat voor jou voelt. Als je hier niet achter komt kun je altijd gewoon vertellen dat je verliefd op dr bent en dr heel leuk vindt. Dan zal zij wel zeggen of zij dat ook heeft of niet.. Zo ja, lucky you! Zo nee, jammer..
Maar persoonlijk zou ik niet vragen of ze wat met je wilt of verkering wilt ofzo... |
das het probeel ze zeg niet of ze iemand leuk vin, en haar beste vriendin wil het ook ECHT niet zeggen.
|
Citaat:
1. niets doen 2. actie ondernemen.... Het ligt er dus aan wat je wilt.. |
acktie maar hoe een andere viend of vriendin vragen om erachter te komen ? maar iedereen zou wel wat met haar willen. dus gaan ze toch doorlulle dat ik met haar wil. en da lijkt me geen goed idee.
|
actie is gewoon het aan haar vragen, maar das lomp; dus pak haar op r bek of vraag of ze zin heeft om een keertje alleen naar de film (of iets minder afgezaagds) te gaan
|
Citaat:
|
het is drie weken uit met haar vriend. Je weet niet of het veel of weinig invloed op haar heeft. Eerst controleren of ze goed over de jongen heen is en klaar is voor iets nieuws...ga iig niets forceren
|
Citaat:
|
als zij ook wat voor jou voelt, moet je het zeker vragen ja! :) (y) veel geluk!!
|
Het is drie weken uit met haar vorige vriend. Er zijn dus twee opties.
1) Ze is er overheen. Dan kan het ook niet veel betekend hebben, en is het de vraag of het zin heeft iets met haar "te nemen". Je kan natuurlijk wel, indien mogelijk en/of gewenst door jou, misbruik van haar maken. Of je dat voor jezelf moreel kunt verantwoorden is natuurlijk een andere vraag. 2) Ze is er nog niet overheen. Dan is het sowieso erg onverstandig om avances te maken. |
zoiets vragen na 3 weken is al erg snel... het lijkt me handiger als het gewoon 'groeit'
|
Drie weken is het pas uit. Ik zou haar even de tijd geven nog om bij te komen.
|
Hoelang heeft de relatie geduurd van haar? Want 3 weken is dat niet wat snel? Gun haar tijd. Dat zal ze waarderen.
|
Iets laten groeien is in zo'n geval altijd beter dan forceren.
Ik zou zeggen gun haar nog wat tijd ga als goede vrienden leuke dingen met elkaar doen maak het naar haar zin. En met een beetje mazzel ga je vanzelf merken dat ze steeds verder naar je toe trekt. Succes (y) |
Nou nee, iig niet meteen nu zeg k'hoor dat je weer vrij bent wil je verkering met mij dan?
Maar spreek gewoon een keertje met ze tweetjes af en als dat leuk gaat, nog een paar keer en probeer dan eens te vragen hoe het met haar gaat in de liefde en als dat helemaal goed gaat kun je HET aan haar vragen. |
Hou je met andere dingen bezig dan met irrelevantiteiten als dit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |