![]() |
hoger dan de wolken
We zaten in het park met onze voeten in het water.
Ik mijn broek opgerold, jij je rok omgeslagen, niemand kon onze handen uit elkaar halen. Er was geen druk, het was lief en zacht, net als jij, net als ik, net als onze eerste nacht. De eerste zoen die ik kreeg van jou was volmaakt, met de smaak van rode wodka en de zachtheid van je haar. Ik zag ons zitten in het water. Ik wist dat jij alles was, maar als jij het was voor mij, hoe wist ik wat ik voor jou was? Mijn angst voor stilte weerhield mij van het stellen van de vraag, maar na je tweede zoen was ik zeker. Het was nuchter, maar nog steeds volmaakt. ;) edit: tnx duivelaartje :) |
Jeetje, nice!
Niet uitbreiden of wat, gewoon zo laten. Kort maar krachtig. (y) Mijn |
mijn heeft gelijk!
het is een cliche, niet onwijs origineel gebracht zelfs, maar toch wel top! het is mooier dan wanneer anderen het soms mooi op willen schrijven... Charlotte doe mij er nog maar een |
Jesus wat goed! MEEEER!!!!
|
Mooi hoor.:) Klein maar fijn.:p
Foutje (denk ik): Citaat:
Toch?:o Zou nog wel eens iets meer van zulke verhaaltjes willen lezen! Duivelaartje |
danku mensen :)
|
Alsjeblieft:)
Duivelaartje |
mooi! :)(y)
|
beetje een gedichtje, maar toch vooral een verhaal.
Citaat:
|
Nice, een beetje een gedichtje.. Leest lekker.. Goed werk! (y)
|
het is idd wel gedichtachtig, maar meer een kort verhaal, toch?
|
Ik citeer mezelf:
Citaat:
|
Ik citeer Kristoph:
Citaat:
|
Ik vind hem mooi. Iets als dit zou het ook goed doen als literaire stukje in bijvoorbeeld een krant of tijdschrift. Weinig commentaar verder, de lay-out is niet geweldig en je gebruikt nogal veel komma's, maar de uiteindelijke tekst vind ik verder prima. Goed gedaan.
|
Je hebt me net één van de laatste glimlachjes van mijn dag bezorgd, dank je wel :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |